dc.contributor.advisor | Νικητάκος, Νικήτας | |
dc.contributor.author | Μαραντίδου, Μαρία | |
dc.date.accessioned | 2020-02-25T09:03:04Z | |
dc.date.available | 2020-02-25T09:03:04Z | |
dc.date.issued | 2020-02 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5208 | |
dc.description.abstract | Στη παρούσα εργασία γίνεται λόγος για τα μέτρα ασφαλείας που υιοθετήθηκαν από την επιβολή του ISPS Code από τις Ναυτιλιακές εταιρείες, με κατ΄ επέκταση και στα πλοία τους, αλλά και από τις Λιμενικές Εγκαταστάσεις που κρίθηκαν υπόχρεες σε κώδικα και κυρίως σε ότι αφορά την διακίνηση των εμπορευματοκιβωτίων (πλοία μεταφοράς, χώροι μεταφόρτωσης, αποθήκευσης και διαμετακόμισης τους) και πώς αυτά επηρέασαν το κόστος της κάθε εγκατάστασης αλλά και την ανταγωνιστικότητας έναντι σε άλλες βάση των ειδικών απαιτήσεων που έπρεπε να υλοποιηθούν από τους χώρους διακίνησης Ε/Κ. Βασιζόμενοι σε στατιστικές μελέτες που έχουν πραγματοποιηθεί και στην μελέτη περίπτωσης των ελληνικών λιμένων μέσω της ανάλυσης PESTEL και SWOT που διενεργήθηκαν στην παρούσα εργασία έγινε μια προσπάθεια αποτύπωσης του αποτελέσματος των κανονισμών αυτών. Με γνώμονα πάντα την διατήρηση και ενίσχυσης της ασφάλειας (τόσο με την έννοια του safety όσο και με την έννοια του security) και λαμβάνοντας υπόψη τις οικονομικές συνθήκες που υπάρχουν στην σημερινή εποχή καλούνται όλοι να σκεφτούν και να βρουν λύση στο ερώτημα ποιος θα επωμιστεί το νέο κόστος των Λιμενικών Εγκαταστάσεων για την ορθή υλοποίηση των νέων θεσμικών απαιτήσεων. | el |
dc.format.extent | 94 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εμπόριο::Εμπορική Ναυτιλία | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μεταφορές::Ναυτιλία | el |
dc.title | Μέτρα ασφάλειας στη διακίνηση των container και οι επιπτώσεις στην ανταγωνιστικότητα των ελληνικών λιμένων | el |
dc.title.alternative | Safety measures on container’s movement and impacts on greek ports competitiveness | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Αλαφοδήμος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχάλης | |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.subject.keyword | Εμπορευματοκιβώτια | el |
dc.subject.keyword | Containers | el |
dc.subject.keyword | Λιμένες | el |
dc.subject.keyword | Ελληνικοί λιμένες | el |
dc.subject.keyword | Μέτρα ασφαλείας | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια φορτίων | el |
dc.subject.keyword | ISPS κώδικας | el |
dc.subject.keyword | Λιμενικές εγκαταστάσεις | el |
dc.subject.keyword | Ασφάλεια λιμένων | el |
dc.subject.keyword | SWOT Analysis | el |
dc.subject.keyword | Κόστος | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper discusses the security measures adopted by the ISPS Code enforcement by the shipping companies, and consequently their ships, but also by the Port Facilities which were found to be obliged to code and in particular as regards the movement of cargo. of containers (ships, their transhipment, storage and transit areas) and how they affected the cost of each installation and the competitiveness against other basis of the specific requirements that had to be met by them R / C spaces. Based on statistical studies carried out and the case study of the Greek ports through the PESTEL and SWOT analysis carried out in the present work, an attempt was made to capture the effect of these regulations. With a view to maintaining and enhancing security (both in terms of security and security) and taking into account the current economic conditions, everyone is invited to think and find a solution to the question of who should embrace the new. cost of the Port Facilities for the proper implementation of the new institutional requirements | el |