Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕ

dc.contributor.advisorΤσουκαλάς, Βασίλειος
dc.contributor.authorΚόντας, Παύλος
dc.date.accessioned2020-02-25T08:14:49Z
dc.date.available2020-02-25T08:14:49Z
dc.date.issued2020-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5206
dc.description.abstractΗ νέα ενεργειακή κρίση είναι εδω.Είναι μια κρίση τελείως διαφορετική απο τις προηγούμενες που εμφανίστηκαν τρείς δεκαετίες πρίν που χαρακτηρίζονταν απο προβλήματα στην παραγωγή και περιορισμούς στην προμήθεια πρωτογενούς ενέργειας. Η παγκόσμια οικονομία διψά για ενέργεια και αυτό φαίνεται στους αυξητικούς ρυθμούς της κατανάλωσης πρωτογενούς ενέργειας. Η σημερινή κρίση επιβάλλεται απο την αλλαγή του κλίματος και απαιτούνται πόροι για έρευνα ώστε να βρεθούν και να προωθηθούν εναλλακτικές πηγές ενέργειας αλλα και νέες τεχνολογίες αποθήκευσης της ηλεκτρικής ενέργειας. Τα ορυκτά καύσιμα συνεχίζουν να κυριαρχούν στο ενεργειακό ισοζύγιο καλύπτωντας το 85% της παγκόσμιας ζήτησης. Η αύξηση των τιμών συνδιαζόμενη με τη μείωση των αποθεμάτων μας οδηγεί σε εναλλακτικές μορφές παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Ηλεκτρική ενέργεια που μπορεί να χρησιμοποιηθεί για να κινήσει αυτοκίνητα , πλοία , τραίνα. Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι να μελετηθεί το κατά πόσο είναι συμφέρουσα η μετατροπή ενός πετρελαιοκίνητου τραίνου τύπου ADtranz σε ηλεκτροκίνητο χρησιμοποιόντας σαν βάση τεχνολογίες και μηχανισμούς που ήδη χρησιμοποιούνται στο ηλεκτροκίνητο μέρος του στόλου της Τραινοσέ, τις ηλεκτράμαξες Hellas Sprinter της SIEMENS.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογίαel
dc.titleΟικονομοτεχνική μελέτη μετατροπής της Δ/Η Adtranz σε ηλεκτράμαξα για τον ΟΣΕel
dc.title.alternativeTechno-economic study on the conversion of an Adtranz model train to electrically powered train for OSEel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαχρήστος, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΟικονομοτεχνική μελέτηel
dc.subject.keywordADtranz DE 2000el
dc.subject.keywordΗλεκτροκινητήρεςel
dc.subject.keywordΗλεκτροκίνητη έλξηel
dc.subject.keywordΣιδηροδρομική τεχνολογίαel
dc.subject.keywordSiemens Hellas Spriterel
dc.subject.keywordΜετατροπή μηχανήςel
dc.description.abstracttranslatedThe new energy crisis is here. It is a crisis completely different from the previous ones that emerged three decades ago and were characterized by production problems and restrictions on primary energy supply. The world economy is thirsty for energy and this is reflected in the rising rates of primary energy consumption. The current crisis is dictated by climate change and research resources are needed to find and promote alternative energy sources and new energy storage technologies. Fossil fuel continues to dominate the energy balance, accounting for 85% of global demand. The increase in prices coupled with the decrease in reserves leads to alternative forms of electricity generation. Electricity that can be used to drive cars, ships, trains. The purpose of this thesis is to study the benefits of converting a diesel-powered ADtranz train into an electric-powered one , using technologies and mechanisms already used in the electric-powered train of the Trainose fleet, the SIEMENS Hellas Sprinter.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"