Εμφάνιση απλής εγγραφής

Το πλοίο ως οικονομική μονάδα

dc.contributor.advisorΖακόπουλος, Βασίλειος
dc.contributor.authorΚαλής, Βασίλειος
dc.date.accessioned2020-02-03T12:32:03Z
dc.date.available2020-02-03T12:32:03Z
dc.date.issued2020-01-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5182
dc.description.abstractΜε την τεχνική έννοια, ναυτιλία είναι η μέθοδος του ασφαλούς πλου, είναι ηεπιστήμη δηλαδή και η τέχνη της διακυβέρνησης του πλοίου για την εκτέλεση ναυσιπλοΐας (navigation) δηλ. ο ασφαλής προσδιορισμός του στίγματος, της πορείας και της απόστασης. Από την αρχαιότητα ακόμα, η Ελλάδα υπήρξε κομβικό σημείο όσο αφορά το εμπόριο μεταξύ των Ευρωπαϊκών λαών και των λαών της Μέσης Ανατολής, της Άπω Ανατολής και της Αφρικής. Ιδιαίτερη ακμάζουσα ναυτιλία παρατηρείται ανέκαθεν στην Αθήνα της κλασικής περιόδου όπου είναι ιστορικώς γνωστό ότι υπήρχε μια πολύ ισχυρή πολεμική αλλά και εμπορική ναυτιλία. Σήμερα στην παγκόσμια ναυτιλιακή οικονομία η Ελληνική ναυτιλία παίζει σπουδαίο ρόλο εφαρμόζοντας σταθερό νομοθετικό πλαίσιο.Αν και οι ναυτιλιακές εταιρείες δεινοπαθούν από την παγκόσμια οικονομική κρίση που επικρατεί αυτή τη στιγμή, είναι απαραίτητο να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων χωρών για να εξασφαλίσουν ότι θα επιβιώσουν. Από την άλλη μεριά οι τρίτες χώρες που προσφέρουν τις σημαίες ευκαιρίας κερδίζουν συνεχώς έδαφος και οι νηολογήσεις αυξάνονται συνεχώς λόγω των διευκολύνσεων και των φοροαπαλλαγών που προσφέρουν. Με την παρούσα εργασία πραγματοποιείται ανάλυση επί του θεσμικού και νομοθετικού πλαισίου της Ναυτιλίας, της ζήτησης και προσφοράς του Ναυτιλιακού προϊόντος, όπως και αναφορά στην ενδοχώρα των λιμένων. Επίσης , μελετάται η περίπτωση των πλοίων της εταιρείας HellenicSeaways, παρουσιάζοντας το προφίλ της, το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον, καθώς επίσης τα κόστη και οι δαπάνες του πλοίου.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείεςel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μεταφορές::Ναυτιλία
dc.titleΤο πλοίο ως οικονομική μονάδαel
dc.title.alternativeThe ship as an economic organizationel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαρακούση, Γεωργία
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΕλληνική ναυτιλίαel
dc.subject.keywordΝαυτιλίαel
dc.subject.keywordΚόστοςel
dc.subject.keywordHellenic Seawaysel
dc.subject.keywordΝαυτιλιακές εταιρείεςel
dc.subject.keywordΘεσμικό πλαίσιοel
dc.subject.keywordΠλοίαel
dc.subject.keywordΛιμενικό προϊόνel
dc.subject.keywordSWOT Analysis


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"