dc.contributor.advisor | Ζακόπουλος, Βασίλειος | |
dc.contributor.author | Καλής, Βασίλειος | |
dc.date.accessioned | 2020-02-03T12:32:03Z | |
dc.date.available | 2020-02-03T12:32:03Z | |
dc.date.issued | 2020-01-28 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5182 | |
dc.description.abstract | Με την τεχνική έννοια, ναυτιλία είναι η μέθοδος του ασφαλούς πλου, είναι ηεπιστήμη
δηλαδή και η τέχνη της διακυβέρνησης του πλοίου για την εκτέλεση ναυσιπλοΐας
(navigation) δηλ. ο ασφαλής προσδιορισμός του στίγματος, της πορείας και της απόστασης.
Από την αρχαιότητα ακόμα, η Ελλάδα υπήρξε κομβικό σημείο όσο αφορά το εμπόριο μεταξύ
των Ευρωπαϊκών λαών και των λαών της Μέσης Ανατολής, της Άπω Ανατολής και της
Αφρικής. Ιδιαίτερη ακμάζουσα ναυτιλία παρατηρείται ανέκαθεν στην Αθήνα της κλασικής
περιόδου όπου είναι ιστορικώς γνωστό ότι υπήρχε μια πολύ ισχυρή πολεμική αλλά και
εμπορική ναυτιλία.
Σήμερα στην παγκόσμια ναυτιλιακή οικονομία η Ελληνική ναυτιλία παίζει σπουδαίο
ρόλο εφαρμόζοντας σταθερό νομοθετικό πλαίσιο.Αν και οι ναυτιλιακές εταιρείες
δεινοπαθούν από την παγκόσμια οικονομική κρίση που επικρατεί αυτή τη στιγμή, είναι
απαραίτητο να διατηρήσουν το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα έναντι των άλλων χωρών για να
εξασφαλίσουν ότι θα επιβιώσουν. Από την άλλη μεριά οι τρίτες χώρες που προσφέρουν τις
σημαίες ευκαιρίας κερδίζουν συνεχώς έδαφος και οι νηολογήσεις αυξάνονται συνεχώς λόγω
των διευκολύνσεων και των φοροαπαλλαγών που προσφέρουν. Με την παρούσα εργασία
πραγματοποιείται ανάλυση επί του θεσμικού και νομοθετικού πλαισίου της Ναυτιλίας, της
ζήτησης και προσφοράς του Ναυτιλιακού προϊόντος, όπως και αναφορά στην ενδοχώρα των
λιμένων.
Επίσης , μελετάται η περίπτωση των πλοίων της εταιρείας HellenicSeaways,
παρουσιάζοντας το προφίλ της, το εσωτερικό και εξωτερικό της περιβάλλον, καθώς επίσης τα
κόστη και οι δαπάνες του πλοίου. | el |
dc.format.extent | 74 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείες | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Μεταφορές::Ναυτιλία | |
dc.title | Το πλοίο ως οικονομική μονάδα | el |
dc.title.alternative | The ship as an economic organization | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καρακούση, Γεωργία | |
dc.contributor.committee | Κοσσιέρη, Ευαγγελία | |
dc.contributor.department | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Ελληνική ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Κόστος | el |
dc.subject.keyword | Hellenic Seaways | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλιακές εταιρείες | el |
dc.subject.keyword | Θεσμικό πλαίσιο | el |
dc.subject.keyword | Πλοία | el |
dc.subject.keyword | Λιμενικό προϊόν | el |
dc.subject.keyword | SWOT Analysis | |