dc.contributor.advisor | Στεργίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Ανδρικόπουλος, Κωνσταντίνος - Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Σταθοκωστόπουλος, Γεώργιος | |
dc.date.accessioned | 2019-12-19T15:05:31Z | |
dc.date.available | 2019-12-19T15:05:31Z | |
dc.date.issued | 2019-12-12 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5149 | |
dc.description.abstract | Στην παρούσα εργασία πραγματοποιείται η υπολογιστική μελέτη και στη συνέχεια η μοντελοποίηση, ο σχεδιασμός, η μελέτη αντοχής καθώς και η διαδικασία κατασκευής ενός αδρανειακού δυναμομέτρου για τις ανάγκες της ομάδας «Ποσειδών». Αρχικά αναφέρονται βασικά στοιχεία της θεωρίας των δυναμομέτρων και αναλύεται συνοπτικά η αρχή λειτουργίας των συμβατικότερων μεθόδων δυναμομέτρησης οχημάτων. Στη συνέχεια παρουσιάζεται η υπολογιστική διαδικασία των μεγεθών που αφορούν άμεσα την μελέτη και επηρεάζουν την σχεδιαστική προσέγγιση ενόν δυναμομέτρου, με στόχο την τελική διαστασιολόγηση της κατασκευής. Από την σχεδιαστική προσέγγιση ενός δυναμομέτρου προκύπτει η ανάγκη υπολογισμού των μέγιστων φορτίων και καταπονήσεων που ασκούνται στο δυναμόμετρο κατα την λειτουργία του, οπότε και θα πραγματοποιηθεί μελέτη μέσω πεπερασμένων στοιχείων (CAE), ώστε να εξετασθεί η αντοχή της κατασκευής και η πιθανή επανασχεδίαση αυτής. Στα τελευταία κεφάλαια της εργασίας, παρατίθενται τα κατασκευαστικά σχέδια δύο διαστάσεων (2D drawings) καθώς και φωτογραφικό υλικό από την διαδικασία κατασκευής του αδρανειακού δυναμομέτρου. Επίσης, παρουσιάζονται τα διαγράμματα κατανομής των φορτιών και εντάσεων καθώς και η ανάλυση αυτών. Στη συνέχεια αναφέρεται σε ταξινομημένους πίνακες η τεχνοοικονομική ανάλυση της κατασκευής του αδρανειακού δυναμομέτρου. Τέλος, αναγράφονται τα μελλοντικά σχέδια, στα οποία με την ολοκλήρωση της κατασκευής σε συνδυασμό με τον ηλεκτρολογικό τομέα, θα μπορούν να λαμβάνονται μετρήσεις ισχύος του κινητήρα και να πραγματοποιείται η εξαγωγή κατάλληλων διαγραμμάτων, ώστε να γίνονται αντιληπτές οι οποιεσδήποτε αλλαγές πραγματοποιούνται τόσο στο ηλεκτρονικό κομμάτι οδήγησης του κινητήρα όσο και στην επιλογή και την αποδοτικότητα διάφορων πιθανών συνδυασμών για την σχέση μετάδοσης του οχήματος της ομάδας «Ποσειδών». | el |
dc.format.extent | 223 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα | el |
dc.title | Σχεδιασμός και κατασκευή αδρανειακού δυναμομέτρου | el |
dc.title.alternative | Design and manufacturing of an inertia dynamometer | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Στεργίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Σαγιάς, Βασίλειος | |
dc.contributor.committee | Ρώσσης, Κυριάκος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Δυναμόμετρα | el |
dc.subject.keyword | Αδράνεια | el |
dc.subject.keyword | Αδρανειακά δυναμόμετρα | el |
dc.subject.keyword | Ομάδα Ποσειδών | el |
dc.subject.keyword | Δυναμομέτρηση | el |
dc.subject.keyword | Κινητήρες | el |
dc.subject.keyword | Orca | el |
dc.subject.keyword | Σχεδιασμός δυναμομέτρου | el |
dc.subject.keyword | Κοστολόγηση | el |
dc.description.abstracttranslated | In this thesis, it took place the computing analysis and then modeling, design, stress analysis and manufacturing-construction of an inertia dynamometer for the needs of student team “Poseidon”. Firstly, it is presented basic principles of dynamometer's function and it is analyzed the principle of operating more conventional methods for dynamometer vehicles. After, it took place the computing study of basic elements that are quite relevant with the design of the dynamometer and the final optimization of the construction. Designing the inertia dynamometer, resulted the measure of max loads and fixtures parameters that are took place on the construction during the operation. So-far, it will be a CAE (computer aided engineering) study, for stress-testing and possible re-design of the dynamometer components. At the last chapters of thesis, it is presented the constructive drawings and many pictures from the project's manufacturing. Also, it is presented diagrams of loads-stress and the analysis of them and the financial study of the project. Finally ,there are the future plans of the project ,which in relation with the electrical engineering department , it will be possible collecting digital measurements and data of engine's power and exporting relative diagrams for the exact understanding of possible changes, so in electronic components of the vehicle's driving motor controller , as so in the efficient of the system choosing from several combinations of transmission's ratio for the “Poseidon” 's vehicle. | el |