dc.contributor.advisor | Νικητάκος, Νικήτας | |
dc.contributor.author | Τερψίδη, Φανή | |
dc.date.accessioned | 2019-10-30T10:08:35Z | |
dc.date.available | 2019-10-30T10:08:35Z | |
dc.date.issued | 2019-10 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5084 | |
dc.description.abstract | Το νέο επιχειρηματικό περιβάλλον απαιτεί από τη ναυτιλιακή βιομηχανία να μετακινηθεί από το παραδοσιακό επιχειρηματικό μοντέλο της πώλησης δυναμικότητας σε αυτό που θα προσφέρει μεγαλύτερη αξία στους χρήστες. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να μελετήσει και να αναλύσει τη μετάβαση της ναυτιλίας στην ψηφιακή εποχή. Όπως φαίνεται, η ναυτιλία προσπαθεί να συμβαδίσει με τις τεχνολογικές εξελίξεις. Οι τροποποιήσεις του 2016 του αναθεωρημένου παραρτήματος της σύμβασης FAL περιλαμβάνουν νέες απαιτήσεις για την ψηφιακή ανταλλαγή πληροφοριών για τις θαλάσσιες μεταφορές. Από τις 8 Απριλίου 2019, η σύμβαση FAL απαιτεί τώρα από τα συμβαλλόμενα κράτη να καταρτίσουν ένα πρωτόκολλο για ηλεκτρονική ανταλλαγή πληροφοριών μεταξύ πλοίων και λιμένων, κάνοντας απαραίτητη την ψηφιοποίηση της ναυτιλίας από όλα τα κράτη. | el |
dc.format.extent | 84 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία | el |
dc.title | Η Ναυτιλία στη ψηφιακή εποχή | el |
dc.title.alternative | Shipping and Digitalization | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Αλαφοδήμος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχάλης | |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.subject.keyword | Ναυτιλία | el |
dc.subject.keyword | Πλοήγηση | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα ελέγχου | el |
dc.subject.keyword | Κυβερνοασφάλεια στη ναυτιλία | el |
dc.description.abstracttranslated | The new business environment requires the shipping industry to move from the traditional business model of selling capacity to one that will provide more value to users. The purpose of this paper is to study and analyze the transition of shipping to the digital age. It seems that shipping is trying to keep up with technological developments. The 2016 amendments to the revised Annex to the FAL Convention include new requirements for the digital exchange of maritime transport information. From 8 April 2019, the FAL Convention now requires States Parties to establish a protocol for the electronic exchange of information between ships and ports, necessitating the digitization of shipping by all countries. | el |