dc.contributor.advisor | Παναγιωτάτος, Γεράσιμος | |
dc.contributor.author | Αυγουστιανός, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2019-10-16T07:03:51Z | |
dc.date.available | 2019-10-16T07:03:51Z | |
dc.date.issued | 2019-09-30 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/5061 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία αναφέρεται στην μελέτη και την κατασκευή μιας μηχατρονικής διάταξης που ελέγχει την εισροή και την εκροή καυσίμου σε μια δεξαμενή καυσίμων. Η ανάπτυξη του θέματος γίνεται σε πέντε κεφάλαια. Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται
μια γενική αναφορά στους αισθητήρες και έπειτα στην επιλογή και στην αιτιολόγηση των αισθητήρων που χρησιμοποιήθηκαν στην μηχατρονική διάταξη που μελετάται. Το δεύτερο κεφάλαιο η πτυχιακή εργασία προσανατολίζεται στο μηχανολογικό και κατασκευαστικό μέρος της διάταξης. Συγκεκριμένα, αναλύεται ο τρόπος που τοποθετούνται τα εξαρτήματα που αποτελούν τη διάταξη τόσο σε πλαστικό δοχείο δοκιμών όσο και σε πραγματική δεξαμενή καυσίμων. Επιπλέον αναλύεται ο τρόπος
σύνδεσης των εξαρτημάτων καθώς και η βαθμονόμηση του αισθητήρα στάθμης. Τέλος, παρουσιάζεται ένα μηχανολογικό σχέδιο για το κάθε εξάρτημα ώστε να απεικονιστούν σχηματικά όλα όσα αναφέρονται. Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μία ανάλυση όσον αφορά τον προγραμματισμό της μονάδας και το λογισμικό που χρησιμοποιείται. Επιπλέον αναφέρεται ο κώδικας
προγραμματισμού που συντάχθηκε καθώς και η αναλυτική λειτουργία της διάταξης. Στο τέταρτο κεφάλαιο γίνεται μια αναφορά σε προσθήκες που μπορούν να εφαρμοστούν στη διάταξη καθώς και η προτεινόμενη μελλοντική εξέλιξη της μονάδας. Στο πέμπτο κεφάλαιο αναλύονται συμπεράσματα για το σύνολο της πτυχιακής εργασίας τόσο στο θεωρητικό και πρακτικό κομμάτι όσο και για τη σύνδεση των επιστημών όπου χρειάστηκαν ώστε να φτάσει στο τελικό αποτέλεσμα. | el |
dc.format.extent | 80 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογία | el |
dc.title | Σχεδιασμός μηχατρονικού συστήματος ελέγχου ποσότητας καυσίμου αυτοκινήτου | el |
dc.title.alternative | Design of a mechatronic automobile fuel control system | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παναγιωτάτος, Γεράσιμος | |
dc.contributor.committee | Ψυλλάκη, Πανδώρα | |
dc.contributor.committee | Θεοδωρακάκος, Ανδρέας | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Μηχατρονικά συστήματα | el |
dc.subject.keyword | Arduino | el |
dc.subject.keyword | Trip computer | el |
dc.subject.keyword | Αισθητήρες | el |
dc.description.abstracttranslated | This diploma thesis refers to the study and construction of a mechatronics device that controls the inflow and outflow of fuel in a fuel tank. The development of the theme is done in five chapters. In the first chapter there is a general reference to the sensors and then to the selection and justification of the sensors used in the Mechatronics device being studied. The second chapter of the diploma thesis is oriented towards the mechanical and constructional part of the layout. In particular, it analyses the way in which components forming the device in both a plastic test container and a real fuel tank are placed. In addition, the method of connection of the components and the calibration of the level sensor is analyzed. Finally, a mechanical design is presented for each component in order to visualize everything that is mentioned. In the third chapter, an analysis is made regarding the programming of the unit and the software used. In addition, the programming code drawn up and a detailed function of the layout are mentioned. The fourth chapter makes a reference to additions that can be applied to the layout as well as the proposed future development of the unit. In the fifth chapter, conclusions are analyzed for the whole thesis on both the theoretical and practical part and the connection of the sciences where it was needed to reach the final result. | el |