Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠαναγιωτάτος, Γεράσιμος
dc.contributor.authorΛιβιτσάνος, Θεοδόσιος
dc.contributor.authorΠαπαοικονόμου, Γεώργιος
dc.date.accessioned2019-04-19T07:40:28Z
dc.date.available2019-04-19T07:40:28Z
dc.date.issued2019-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4884
dc.description.abstractΗ παρακάτω πτυχιακή εργασία αποτελεί τη θεωρητική μελέτη που έγινε με σκοπό την κατασκευή ενός ολοκληρωμένου μηχατρονικού συστήματος ο οποίος εκκινεί έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης από απόσταση και ελέγχει τη θερμοκρασία του, μέσω της κλήσης κινητού τηλεφώνου, ενός μικροελεγκτή, ενός αισθητήρα καθώς και της αναπτυσσόμενης τεχνολογίας αλληλεπίδρασης των ηλεκτρονικών και άλλων συσκευών και μέσων, γνωστή και ως Internet of Things. Επιπλέον παρουσιάζονται η θερμική συμπεριφορά των μετάλλων και των μέσων λιπάνσεως, παρατίθενται πειραματικές μετρήσεις για την επιλογή του σωστού χρόνου προθερμάνσεως ενός κινητήρα με γνώμονα τις περιβαλλοντικές μεν επιπτώσεις αλλά και της φθοράς των μερών του κινητήρα εσωτερικής καύσης. Παρατίθενται οι αντικρουόμενες απόψεις σχετικά με την προθέρμανση ή όχι των σύγχρονων μηχανών εσωτερικής καύσης και τεκμηριώνεται ορθολογικά και επιστημονικά το συμπέρασμα της σύντομης μελέτης. Αναλύεται το πρόβλημα που καλείται να αντιμετωπίσει η κατασκευή, πρόκειται για το φαινόμενο της «κρύας εκκίνησης» το οποίο λαμβάνει χώρα τους ψυχρούς μήνες του έτους και έχει ως αποτέλεσμα την παραγωγή περισσότερου όγκου CO2 και NOX αλλά και την ταχύτερη φθορά του κινητήρα και των λαδιών του. Δίνονται πληροφορίες των εξαρτημάτων που επιλέχθηκαν για την κατασκευή του αυτοματισμού καθώς και οι λόγοι που οδήγησαν στην επιλογή τους, για την γλώσσα προγραμματισμού C++ και τις εντολές που χρησιμοποιήθηκαν, καθώς και για την φιλοσοφία επικοινωνίας των ηλεκτρονικών πλακετών. Παρουσιάζονται τα βήματα που ακολουθήθηκαν, οι πληροφορίες που χρησιμοποιήθηκαν για την συναρμολόγηση ενός μηχατρονικού συστήματος ο οποίος θα εκκινεί μία μηχανή εσωτερικής καύσης από απόσταση, δίνοντας το πλεονέκτημα στον χρήστη να προθερμάνει τον κινητήρα του οχήματος του χωρίς τη φυσική παρουσία κοντά στο όχημα, επιπλέον διεξάγει έλεγχο, μέσο ενός αισθητήρα, της θερμοκρασίας του κινητήρα και σε περίπτωση υπερθέρμανσης λόγο βλάβης διακόπτει την προθέρμανση και στέλνει μήνυμα στον χρήστη. Επεξηγείται ο κώδικας προγραμματισμού και η χρησιμότητα κάθε εντολής και αναλύεται σε διάγραμμα ροής. Τέλος και ύστερα από την στενή επαφή με το αντικείμενο των μηχατρονικών συστημάτων στα οχήματα παρουσιάζονται οι προοπτικές εξέλιξης της μηχατρονικής συσκευής που κατασκευάστηκε, τόσο από ιδιώτες όσο και από τις κατασκευάστριες αυτοκινητοβιομηχανίες και μότο-βιομηχανίες και γίνονται προτάσεις για την βελτίωση της αλληλεπίδρασης τους με τους οδηγούς.el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Αυτόματος Έλεγχος::Ηλεκτρικός και Ηλεκτρονικός Έλεγχοςel
dc.titleΑπομακρυσμένη διαχείριση εκκινητήρα μηχανής εσωτερικής καύσης με τη χρήση πλακέτας arduinoel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨυλλάκη, Πανδώρα
dc.contributor.committeeΘεωδορακάκος, Ανδρέας
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordArduinoel
dc.subject.keywordGSM modem SIM900el
dc.subject.keywordΑισθητήρες θερμοκρασίαςel
dc.subject.keywordΠρωτόκολλα επικοινωνίαςel
dc.subject.keywordΜηχατρονικήel
dc.subject.keywordWiring Cel
dc.description.abstracttranslatedThe following dissertation is the theoretical study undertaken to construct an integrated mechatronic system which initiates a remote combustion engine and controls its temperature by means of a mobile phone call, a microcontroller, a sensor and the growing interaction technology electronic and other devices and media, also known as the Internet of Things. In addition, the thermal behavior of metals and lubricants is presented, experimental measurements are made to select the correct preheating time of an engine in the light of the environmental impacts and wear of parts of the internal combustion engine. The conflicting views on the pre-heating of modern combustion engines are presented and the conclusion of the short study is rationally and scientifically documented. Analyzing the problem that the construction is about to face is the "cold start" phenomenon that takes place during the winter and results in more CO2 and NOX and more rapid wear and tear on the engine and its oil. Information on the components chosen to build automation and the reasons for their selection, the C ++ programming language and the commands used, as well as the communication concept of the electronic boards are given. The steps taken are the information used to assemble a mechatronic system which will start a remote combustion engine, giving the user the advantage of preheating the engine of his vehicle, in addition a conducting temperature sensor monitoring the temperature of the motor and in case of overheating interrupts the warm-up and sends a message to the user. It explains the programming code and the usefulness of each command and is presented to a flowchart. Finally, after close contact with the object of the mechatronic systems in the vehicles, the prospects for development of the mechatronic device manufactured by both private and automotive manufacturers and moto-industries are presented, and suggestions are made to improve their interaction with drivers.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"