Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πειραματική μελέτη απόδοσης υδραυλικού αποσβεστήρα οχήματος σε συνθήκες αύξησης της θερμοκρασίας του υδραυλικού μέσου

dc.contributor.advisorΤσολάκης, Αντώνιος
dc.contributor.authorΜάλλης, Ανδρέας
dc.contributor.authorΧατζής, Χρσόστομος
dc.date.accessioned2019-04-15T12:16:22Z
dc.date.available2019-04-15T12:16:22Z
dc.date.issued2019-03-21
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4872
dc.description.abstractΣκοπός της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας είναι η ανάδειξη της θερμοκρασιακής διαφοράς στο υδραυλικό μέσο με αμορτισερόμετρο πάγκου σε εργαστηριακές συνθήκες. Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία χωρίζεται σε πολλά επιμέρους κομμάτια. Αρχικά θα υπάρξει ιστορική αναδρομή από τα παλαιότερα είδη αποσβεστήρων εώς και τα πιο σύγχρονα. Έπειτα θα ακολουθήσει η πειραματική διαδικασία, κατά την οποία αποσβεστήρας συγκεκριμένου είδους, εταιρείας, ο οποίος ανήκει σε συμβατικό αυτοκίνητο υποβλήθηκε σε δοκιμές. Μέσα από αυτές τις δοκιμές προκαθορισμένες από τον κατασκευαστή και μη, θα προσπαθήσουμε να κατανοήσουμε την σημασία που έχουν τα εσωτερικά μέρη του αποσβεστήρα, από το πιο μικρό εώς και το μεγαλύτερο, καθώς επίσης και τον κρίσιμο ρόλο που έχει το λάδι που βρίσκεται στο εσωτερικό του κατά την αύξηση της θερμοκρασίας στον αποσβεστήρα. Παράλληλα με την ανάδειξη της θερμοκρασιακής διαφοράς στις επιμέρους καταστάσεις που υπήρξε ο αποσβεστήρας, θα μελετηθούν οι δυνάμεις επαναφοράς και βύθισής του. Η πειραματική διαδικασία χωρίζεται σε επιμέρους τμήματα ανάλογα με την κατάσταση του αποσβεστήρα. Πραγματοποιήθηκαν δοκιμές όπου ο αποσβεστήρας ήταν μεταχειρισμένος και χαλασμένος, μερικώς επισκευασμένος αλλάζοντας τα εσωτερικά του μέρη έχοντας το μεταχειρισμένο λάδι, και πλήρως επισκευασμένος αλλάζοντας και το λάδι με καινούριο. Σε κάθε κατάσταση που προυπήρχε ο αποσβεστήρας, ακολουθήθηκε η ίδια φιλοσοφία στις δοκιμές έτσι ώστε το τελικό αποτέλεσμα να είναι συγκρίσιμο και αποδεκτό. Σαν τελικό στάδιο της πειραματικής διαδικασίας θα αναλυθεί εκτενέστερα η σημασία του λιπαντικού στο υδραυλικό μέσο, μέσω χημικής ανάλυσης από διαπιστευμένο εργαστήριο καθώς και η αλλοίωση των χαρακτηριστικών του έπειτα από την εκτεταμένη χρήση. Τέλος, με την ολοκλήρωση της πειραματικής διαδικασίας, θα ακολουθήσουν σχόλια και συμπεράσματα που αφορούν την θερμοκρασιακή διαφορά του υδραυλικού μέσου, την καταπόνηση που υφίσταται και ο τρόπος που χρησιμοποιήθηκε καθ όλη την πειραματική διαδικασία.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνηταel
dc.titleΠειραματική μελέτη απόδοσης υδραυλικού αποσβεστήρα οχήματος σε συνθήκες αύξησης της θερμοκρασίας του υδραυλικού μέσουel
dc.title.alternativeExperimental shock absorber testing in raising hydraulic liquid temperature conditionsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓιαννακόπουλος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΘεοδωρακάκος, Ανδρέας
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΥδραυλικό μέσοel
dc.subject.keywordΑποσβεστήρες κραδασμώνel
dc.subject.keywordΑποσβεστήρεςel
dc.subject.keywordΘερμοκρασίαel
dc.subject.keywordΥδραυλικοί αποσβεστήρεςel
dc.subject.keywordΑμορτισέρel
dc.description.abstracttranslatedThe purpose of this diploma thesis is to highlight the temperature difference in the hydraulic liquid with a damper measurement bench under laboratory conditions. This particular diploma thesis is divided into several individual pieces. Initially there will be a historical retrospection from the oldest types of dampers to the most modern ones. Afterwards, will be carried out the experimental procedure, in which a damper of a particular type and a company belonging to a conventional car is tested. Through these tests, predetermined by the manufacturer or not, we will try to understand the importance of the internal parts of the damper, from the smallest to the largest, as well as the crucial role of the oil, when raising the temperature in the damper. Along with the elevation of the temperature difference in the individual states of the damper, rebound and compression forces will be studied. The experimental procedure is divided into individual parts depending on the condition of the damper. Tests were carried out where the damper was used and damaged, partially repaired by changing its internal parts with the used oil, and completely repaired by changing the oil with a new one. In every condition that the damper was, the same philosophy was followed in the tests so that the end result was comparable and acceptable. As a final stage of the experimental process, the importance of lubricant in the hydraulic liquid will be further analyzed through chemical analysis by an accredited laboratory and the alteration of its characteristics after extensive use. Finally, upon completion of the experimental process, comments and conclusions will be followed regarding the temperature difference of the hydraulic liquid, the stress that exists and the way it was used throughout the experimental process.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"