dc.contributor.advisor | Έλληνας, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Βαμβακάς, Αλέξιος | |
dc.contributor.author | Κολλάρου, Μαργαρίτα | |
dc.date.accessioned | 2019-03-21T10:23:54Z | |
dc.date.available | 2019-03-21T10:23:54Z | |
dc.date.issued | 2019-02-27 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4832 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη μίας εφαρμογής
Android ώστε να βοηθήσει τους ασθενείς που ανακάμπτουν από εγκεφαλικό
επεισόδιο να εξασκήσουν το λόγο και την ομιλία μέσω της εκφοράς γραμμάτων
και λέξεων καθώς και να παίξουν και να διασκεδάσουν μαθαίνοντας. Μέσω της
αναγνώρισης φωνής και της σύγκρισης, ο χρήστης μπορεί να έχει μια ένδειξη για
την επίδοση του και να ξέρει πότε να προχωρήσει στην επόμενη λέξη η επίπεδο. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Προγράμματα Υπολογιστή | el |
dc.title | Σχεδίαση εφαρμογής android (για άτομα με προβλήματα ομιλίας) | el |
dc.title.alternative | Design of android application (for people with oral disabilities) | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Έλληνας, Ιωάννης | |
dc.contributor.committee | Μαστοροκώστας, Πάρις | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Android Studio | el |
dc.subject.keyword | Android | el |
dc.subject.keyword | Ανάπτυξη εφαρμογής | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis concerns the development of an Android application
that focuses on helping patients that recover from a stroke to practice their speech
and cognitive procedures through articulating letters and words or offers the
opportunity to play and have fun while learning. Through the process of speech
recognition and the comparison with the user input, the user can have a clear
indication of his effort and whether he should proceed to the next word or level. | el |