dc.contributor.advisor | Βυλλιώτης, Ηρακλής | |
dc.contributor.author | Λαζαρίδης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Βλάχου, Κωνσταντίνα | |
dc.date.accessioned | 2019-01-21T09:23:55Z | |
dc.date.available | 2019-01-21T09:23:55Z | |
dc.date.issued | 2016-04 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4756 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι η ανάπτυξη μιας ολοκληρωμένης λύσης για την οδήγηση κινητήρα συνεχούς ρεύματος τροφοδοτούμενου από συστοιχία μπαταριών λιθίου με εφαρμογή στη κίνηση πρωτότυπου ηλεκτρικού οχήματος σε διαγωνισμό υψηλής ενεργειακής απόδοσης. Το κύκλωμα υλοποιείται από διακοπτικά στοιχεία τελευταίας τεχνολογίας τη στιγμή που γράφεται το παρόν και η ανάλυση γίνεται μέσω εξομοίωσης σε υπολογιστικό περιβάλλον. Η κατασκευή της πλακέτας οδήγησης γίνεται με πρακτικές μεθόδους χαμηλού κόστους και το αποτέλεσμα είναι μια ολοκληρωμένη λύση για την οδήγηση κινητήρα συνεχούς ρεύματος σε συνθήκες χαμηλής κατανάλωσης. | el |
dc.format.extent | 130 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Ηλεκτρικές Μηχανές | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Μετατροπείς Ηλεκτρικής Ενέργειας | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογία | el |
dc.title | Μελέτη & κατασκευή συστήματος οδήγησης DC κινητήρων μέσω DC/DC μετατροπέα & βρόγχου ανάδρασης | el |
dc.title.alternative | Development & manufacture of DC motor control using DC/DC converter and feedback loop | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Στεργίου, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Μαλατέστας, Παντελής | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρικό αυτοκίνητο | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρικοί κινητήρες | el |
dc.subject.keyword | Μετατροπέας DC-DC | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα ηλεκτρικής κίνησης | el |
dc.description.abstracttranslated | The scope of this thesis is to develop an integrated solution for driving a direct current motor powered by a lithium ion battery pack with application in moving a prototype electric vehicle in a high energy efficiency competition. The circuit is created by modern technology switching elements - at the time of writing and analysis is conducted with simulations in computational environment. Manufacturing of the driving circuit board is achieved by practical low cost methods and the result is an integrated solution for DC Motor driving in low energy consumption applications. | el |