dc.contributor.advisor | Νικητάκος, Νικήτας | |
dc.contributor.author | Παπαδόπουλος, Χρήστος | |
dc.date.accessioned | 2018-11-08T11:10:17Z | |
dc.date.available | 2018-11-08T11:10:17Z | |
dc.date.issued | 2018-10 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4678 | |
dc.description.abstract | Ο σκοπός αυτής της εργασίας αφορά την Έρευνα και Εγκατάσταση έξυπνων μετρητών στο λιμάνι του Πειραιά. Η μεθοδολογία της έρευνας θα στηριχθεί κυρίως σε δευτερογενή δεδομένα όσο αφορά το θεωρητικό κομμάτι και την μελέτη ενώ σε πρωτογενή δεδομένα θα στηριχθεί το κομμάτι της αξιολόγησης-επιλογής και εγκατάστασης των έξυπνων μετρητών. Αρχικά η έρευνα θα κλιμακωθεί σε τρία μέρη. Το πρώτο μέρος θα αποτελείται από μια ιστορική αναδρομή των μετρητών από το παρελθόν στο μέλλον, χρήσεις των έξυπνων μέσων αλλά και πως επηρεάζουν την ζωή του ανθρώπου. Θα υπάρχει αναφορά ως προς τη θέση που παίρνει ο δημόσιος διανομέας ηλεκτρικής ενέργειας πάνω στο θέμα και τι μελλοντικά σχέδια υπάρχουν πάνω σε αυτό. Εν συνεχεία, στο δεύτερο μέρος θα θιχτούν θέματα που αφορούν τα έξυπνα δίκτυα λιμένων καθώς και τα όποια θέματα αφορούν επικοινωνία, παραγωγή, ενέργεια, λειτουργία και περιορισμούς-εμπόδια που υπάρχουν σε ένα έξυπνο σύστημα λιμανιού. Τέλος το τρίτο και τελευταίο κομμάτι της έρευνας θα αποτελεί το συνδετικό κρίκο των όλων όσον έχουν ειπωθεί, για να ολοκληρωθεί η έρευνα. Η αξιολόγηση και ο τρόπος μελέτης των φορτίων στο λιμάνι του Πειραιά ( σε ακαδημαϊκό-μεταπτυχιακό πλαίσιο )για την επιλογή του σωστού έξυπνου μετρητή ενέργειας και της σωστής εγκατάστασης του θα είναι ένα μείζων θέμα που απαιτεί ιδιαίτερη προσοχή και επιμέλεια. | el |
dc.format.extent | 164 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Αιγαίου | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ηλεκτρολογία::Ηλεκτρική Ενέργεια | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική | el |
dc.title | Έρευνα έξυπνων μετρητών στο λιμάνι του Πειραιά | el |
dc.title.alternative | Research of smart meters in Piraeus port | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Αλαφοδήμος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Παπουτσιδάκης, Μιχάλης | |
dc.contributor.master | Νέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορές | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνοι μετρητές | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνα δίκτυα λιμένων | el |
dc.subject.keyword | Smart grid port | el |
dc.subject.keyword | Smart Grid | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνα δίκτυα | el |
dc.subject.keyword | Διανομή ηλεκτρικής ενέργειας | el |
dc.subject.keyword | Πιλοτικό πρόγραμμα | el |
dc.subject.keyword | Λιμάνι Πειραιά | el |
dc.subject.keyword | Μετρητές ηλεκτρικής ενέργειας | el |
dc.description.abstracttranslated | The aim of this task is the Research-Investigation and Installation of Smart Meters in Piraeus Port. The research methodology will be based on secondary sources for the theoretical part and the investigation, evaluation, and installation of smart meters will be based on primary sources. Initially the research will be scaled in three parts. The first part is comprised the historical background of how energy meters have evolved nowadays. It will also refer to utilities of smart grids and how they could influence people lives. There will be also a reference to Public Distributor due to smart meters and if there are plans for evolution in the foreseeable future. In the second part, there is a commentary on the verge of smart grid in ports. Important issues such as communication, production, energy, operation, and limitations-obstacles have to be notified in a smart grid port on the grounds that they can influence general energy consumption. Eventually, last but not least one of the most important issues in the final part is to choose the suitable equipment of` smart meter for Piraeus port. The assessment, and the way of research that have used, based on the individuals electrical loads, will be too critical for the whole infrastructure. | el |