Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την ανάλυση δεδομένων ηλεκτρονικής μάθησης στο σύστημα Moodle χρησιμοποιώντας τεχνικές οπτικοποίησης

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚαλατζής, Θεόδωρος
dc.contributor.authorΒασιλειάδης, Νικόλαος
dc.date.accessioned2018-10-22T07:26:16Z
dc.date.available2018-10-22T07:26:16Z
dc.date.issued2018-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4652
dc.description.abstractΗ Ηλεκτρονική Μάθηση αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, με πιο γνωστό ανοιχτού κώδικα το Moodle. Το Moodle είναι εύκολο στη χρήση τόσο για τους μαθητές, όσο και τους καθηγητές, ενώ παρέχει πολλά εργαλεία για την αξιολόγηση των μαθητευόμενων. Παρέχει επίσης στον καθηγητή βασικά στατιστικά στοιχεία και γραφήματα για την επίδοση των μαθητών στα μαθήματά του. Ενώ παρέχονται αρκετά εργαλεία, δεν είναι πάντα εύχρηστα στον καθηγητή ή δεν έχουν τη δυνατότητα για περαιτέρω παραμετροποίηση. Αυτή η εργασία έχει στόχο τη δημιουργία μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία θα αξιοποιήσει τα αρχεία καταγραφής και άλλων στοιχείων, ώστε να συμπληρώσει ή ακόμη και να προσθέσει λειτουργίες στο Moodle και να παρέχονται λειτουργίες και διαγράμματα με αυξημένη πολυπλοκότητα.el
dc.format.extent69el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Web Sites - Σχεδίασηel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software)el
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learningel
dc.titleΑνάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την ανάλυση δεδομένων ηλεκτρονικής μάθησης στο σύστημα Moodle χρησιμοποιώντας τεχνικές οπτικοποίησηςel
dc.title.alternativeDevelopment of a web-based application for the analysis of e-Learning data in Moodle using visualization techniquesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚουκουλέτσος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΠρεζεράκος, Γεώργιος
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordMOODLEel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική μάθησηel
dc.subject.keywordE-learningel
dc.subject.keywordΗλεκτρονική πλατφόρμαel
dc.description.abstracttranslatedNowadays, e-Learning has been an important tool in the educational process of all education levels, all over the world. There are several Learning Management Systems available in the market, with Moodle being the most famous open-source LMS. Moodle is easy to use, both for students and teachers, and provides many tools for evaluating students’ progress. Also, it provides the teacher with simple statistics and graphs for students’ performance in his lessons. While Moodle provides several tools, teachers do not find them practical and cannot be further parameterized. This study aims the creation of an online application that will use logs and other data, to supplement or even add functionality on Moodle and provide features and charts of increased complexity.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"