dc.contributor.advisor | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Καλατζής, Θεόδωρος | |
dc.contributor.author | Βασιλειάδης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2018-10-22T07:26:16Z | |
dc.date.available | 2018-10-22T07:26:16Z | |
dc.date.issued | 2018-10 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4652 | |
dc.description.abstract | Η Ηλεκτρονική Μάθηση αποτελεί πλέον σημαντικό εργαλείο στην εκπαιδευτική διαδικασία, σε όλες τις βαθμίδες εκπαίδευσης σε ολόκληρο τον κόσμο. Υπάρχουν διαθέσιμα αρκετά Συστήματα Διαχείρισης Μάθησης, με πιο γνωστό ανοιχτού κώδικα το Moodle. Το Moodle είναι εύκολο στη χρήση τόσο για τους μαθητές, όσο και τους καθηγητές, ενώ παρέχει πολλά εργαλεία για την αξιολόγηση των μαθητευόμενων. Παρέχει επίσης στον καθηγητή βασικά στατιστικά στοιχεία και γραφήματα για την επίδοση των μαθητών στα μαθήματά του. Ενώ παρέχονται αρκετά εργαλεία, δεν είναι πάντα εύχρηστα στον καθηγητή ή δεν έχουν τη δυνατότητα για περαιτέρω παραμετροποίηση. Αυτή η εργασία έχει στόχο τη δημιουργία μίας διαδικτυακής εφαρμογής, η οποία θα αξιοποιήσει τα αρχεία καταγραφής και άλλων στοιχείων, ώστε να συμπληρώσει ή ακόμη και να προσθέσει λειτουργίες στο Moodle και να παρέχονται λειτουργίες και διαγράμματα με αυξημένη πολυπλοκότητα. | el |
dc.format.extent | 69 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Web Sites - Σχεδίαση | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::E-learning | el |
dc.title | Ανάπτυξη διαδικτυακής εφαρμογής για την ανάλυση δεδομένων ηλεκτρονικής μάθησης στο σύστημα Moodle χρησιμοποιώντας τεχνικές οπτικοποίησης | el |
dc.title.alternative | Development of a web-based application for the analysis of e-Learning data in Moodle using visualization techniques | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κουκουλέτσος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.committee | Πρεζεράκος, Γεώργιος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | MOODLE | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική μάθηση | el |
dc.subject.keyword | E-learning | el |
dc.subject.keyword | Ηλεκτρονική πλατφόρμα | el |
dc.description.abstracttranslated | Nowadays, e-Learning has been an important tool in the educational process of all education levels, all over the world. There are several Learning Management Systems available in the market, with Moodle being the most famous open-source LMS. Moodle is easy to use, both for students and teachers, and provides many tools for evaluating students’ progress. Also, it provides the teacher with simple statistics and graphs for students’ performance in his lessons. While Moodle provides several tools, teachers do not find them practical and cannot be further parameterized. This study aims the creation of an online application that will use logs and other data, to supplement or even add functionality on Moodle and provide features and charts of increased complexity. | el |