Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΛιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος
dc.contributor.authorΚλεισιούνη, Κατερίνα
dc.date.accessioned2018-10-03T10:34:01Z
dc.date.available2018-10-03T10:34:01Z
dc.date.issued2018-06-29
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4634
dc.description.abstractΈνα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη από τη δεκαετία του 1970 (Zhang, Srisupandit&Cartwright, 2009; Verhellen, Dens&Pelsmacker, 2014).Η διαφήμιση είναι ένας από τους κύριους τρόπους επικοινωνίας μίας εταιρείας με τους πελάτες της. Για την επίτευξη του εμπορικού στόχου της, η διαφήμιση πρέπει να παρέχει εικόνες και γλώσσα που να σχετίζονται με το κοινό που επιθυμεί και να συμβαδίζει με συγκεκριμένες πολιτισμικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Από την άλλη πλευρά, η διαφήμιση μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας «στρεβλός καθρέφτης», που απεικονίζει ορισμένους επιθυμητούς τρόπους ζωής και ενισχύει ορισμένες συγκεκριμένες συμπεριφορές και αξίες που συμβάλλουν στην προώθηση των προϊόντων (Zhangetalel
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΑποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμισηel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΣτερεότυπες αποκρίσειςel
dc.subject.keywordΚοινωνικά στερεότυπαel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"