Αποκρίσεις ανδρών σε στερεοτυπικές απεικονίσεις στην διαφήμιση
Μεταπτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Λιβιεράτος, Πέτρος-Δημήτριος
Κλεισιούνη, Κατερίνα
Ημερομηνία
2018-06-29Επιβλέπων
Κυρούση, ΑντιγόνηΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμιση ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Διαφήμιση ; Στερεότυπες αποκρίσεις ; Κοινωνικά στερεότυπαΠερίληψη
Ένα σημαντικό θέμα προς διερεύνηση στο χώρο του μάρκετινγκ και της διαφήμισης, τόσο σε εμπειρικό, όσο και σε θεωρητικό-ακαδημαϊκό επίπεδο, είναι ο τρόπος με τον οποίον απεικονίζονται τα δύο φύλα στις διαφημίσεις, κάτι το οποίο έχει ξεκινήσει ήδη από τη δεκαετία του 1970 (Zhang, Srisupandit&Cartwright, 2009; Verhellen, Dens&Pelsmacker, 2014).Η διαφήμιση είναι ένας από τους κύριους τρόπους επικοινωνίας μίας εταιρείας με τους πελάτες της. Για την επίτευξη του εμπορικού στόχου της, η διαφήμιση πρέπει να παρέχει εικόνες και γλώσσα που να σχετίζονται με το κοινό που επιθυμεί και να συμβαδίζει με συγκεκριμένες πολιτισμικές, οικονομικές και κοινωνικές αλλαγές. Από την άλλη πλευρά, η διαφήμιση μπορεί να χρησιμεύσει ως ένας «στρεβλός καθρέφτης», που απεικονίζει ορισμένους επιθυμητούς τρόπους ζωής και ενισχύει ορισμένες συγκεκριμένες συμπεριφορές και αξίες που συμβάλλουν στην προώθηση των προϊόντων (Zhangetal