Ο ρόλος του μάρκετινγκ στη διοίκηση επιχειρήσεων: case study Green Cola Ελλάς Α.Ε.
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκΛέξεις κλειδιά
Marketing ; GREEN COLA HELLAS A.E. ; ΜάρκετινγκΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αναλύει το θεωρητικό επίπεδο του μάρκετινγκ, τις στρατηγικές ανάπτυξης σε γενικά πλαίσια και ειδικότερα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, έχοντας ως παράδειγμα την μελέτη περίπτωσης της εταιρείας Green Cola Ελλάς Α.Ε.