dc.contributor.advisor | Τσολάκης, Αντώνιος | |
dc.contributor.author | Σπυρέλης, Στέφανος | |
dc.contributor.author | Κόκαλης, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2018-09-20T08:16:03Z | |
dc.date.available | 2018-09-20T08:16:03Z | |
dc.date.issued | 2018-09-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4617 | |
dc.description.abstract | Στη παρούσα πτυχιακή εργασία ασχοληθήκαμε με την σχεδίαση πειραματικής συσκευής για έλεγχο αντοχής σε πολυμερής οδοντωτούς τροχούς. Γίνεται μια μικρή εισαγωγή για τις Ιδιοσυσκευές που υπάρχουν και κάνουν ελέγχους σε γρανάζια αλλά και για τους πολυμερής οδοντωτούς τροχούς. Παρουσιάζεται αναλυτικά η μελέτη που έγινε για να στηθεί η συσκευή, η σχεδίαση εξαρτημάτων η οποία έγινε σε ειδικό πρόγραμμα CAD και η επιλογή των επιμέρους κομματιών που ήταν απαραίτητα στη λειτουργεία της συσκευής. Έπειτα γίνεται απεικόνιση σε 2D και 3D των κομματιών που σχεδιάστηκαν, αναφέρεται ξεχωριστά το κάθε εξάρτημα, γιατί ήταν χρήσιμο ώστε να το επιλέξουμε και ποιος είναι ο τρόπος που λειτουργεί στη συσκευή. Τέλος γίνεται αναφορά στο τρόπο με τον οποίο λειτουργεί η συσκευή ώστε να πραγματοποιηθεί ο στατικός έλεγχος στα γρανάζια και πώς αυτό επιτυγχάνεται. | el |
dc.format.extent | 35 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Μηχανολογία | el |
dc.title | Σχεδίαση πειραματικής συσκευής αντοχής πολυμερών οδοντωτών τροχών | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Θεοδωρακάκος, Ανδρέας | |
dc.contributor.committee | Γιαννακόπουλος, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Σχεδιασμός εξαρτημάτων | el |
dc.subject.keyword | Μηχανολογικός εξοπλισμός | el |
dc.subject.keyword | CAD | el |
dc.description.abstracttranslated | In this thesis we worked on the design of an experimental device for testing resistance to polymeric sprockets. There is a small introduction of the existing gears and tests on sprockets as well as on polymer sprockets. The study that was made to build the device, the design of components made in a special CAD program and the selection of the individual parts for the correct operation of the device. Then it appears in 2D and 3D of the tracks that were designed, each component is mentioned separately, why it was useful to choose it and the way it works on the device. Finally, the way in which the device works to make the static control on the gears and how this is achieved. | el |