Εμφάνιση απλής εγγραφής

Πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebook

dc.contributor.advisorΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΜαργέτη, Αικατερίνη-Μαρία
dc.date.accessioned2018-07-09T09:41:34Z
dc.date.available2018-07-09T09:41:34Z
dc.date.issued2018-06-29
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4484
dc.description.abstractΣτην παρούσα έρευνα μελετήθηκαν οι πρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών με τις εταιρικές σελίδες. Για την απάντηση των ερευνητικών ερωτημάτων και την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της έρευνας χρησιμοποιήθηκε η ποσοτική μέθοδος έρευνας. Για τη συλλογή των δεδομένων χρησιμοποιήθηκε το ερωτηματολόγιο, το οποίο τοποθετήθηκε στην ερευνητική πλατφόρμα της Pollfish. Τα αποτελέσματα της έρευνας ανέδειξαν έξι τρόπους που μπορούν να ενισχύσουν την αλληλεπίδραση και έναν που μπορεί να την αποθαρρύνει. Πρόκειται για τους λόγους παρουσίας στα κοινωνικά δίκτυα, τη δέσμευση του καταναλωτή με τα brands, τη στάση της online brand κοινότητας για την επίτευξη του brand engagement, τα χαρακτηριστικά των posts, τους λόγους κοινοποίησης και τα οφέλη της δέσμευσης. Ο ρόλος της διαχειριστικής ομάδας μέσα στην κοινότητα μπορεί να αποθαρρύνει την αλληλεπίδραση των καταναλωτών.el
dc.format.extent95el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.titleΠρακτικές που ευνοούν ή αποθαρρύνουν την αλληλεπίδραση των καταναλωτών στην Ελλάδα με εταιρικές σελίδες στο Facebookel
dc.title.alternativePractices that encourage or discourage consumers's interaction with brand pages on Facebook in Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΠανόπουλος, Αναστάσιος
dc.contributor.committeeΚυρούση, Αντιγόνη
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΚοινωνικά δίκτυαel
dc.subject.keywordΔέσμευση καταναλωτήel
dc.subject.keywordFacebookel
dc.subject.keywordΕταιρικές σελίδεςel
dc.subject.keywordBrand nameel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.description.abstracttranslatedThis study investigates practices that favor or discourage consumers’ interaction with brand pages. In order to fulfill the research objectives and to give an answer to the research questions, the quantitative research methodology was used. The basic research tool was a questionnaire, which was distributed to consumers via the survey platform Pollfish. The results of the survey have highlighted six ways that can enhance interaction and one that can discourage it. These factors are the reason of presence of the brand on Facebook, the consumers’ engagement to brands, the attitude of the brand page in order to achieve brand engagement, the features of the posts, the reasons for sharing and the benefits of commitment. The role of the management team within the community can discourage consumers’ interaction.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"