Εμφάνιση απλής εγγραφής

Συστήματα επιχειρησιακής ευφυΐας

dc.contributor.advisorΙωαννίδου, Σοφία
dc.contributor.authorΚώστογλου, Γεώργιος
dc.date.accessioned2018-07-05T09:15:22Z
dc.date.available2018-07-05T09:15:22Z
dc.date.issued2018-06-28
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4466
dc.description.abstractΗ διπλωματική αυτή εξετάζει το γνωστικό αντικείμενο της επιχειρησιακής ευφυίας (business intelligence), την λειτουργικότητα της σε επιχειρησιακό και τεχνικό επίπεδο, την συσχέτιση της με την στρατηγική και διοίκηση μιας επιχείρησης καθώς επίσης και την μεθοδολογία σχεδιασμού και θέσης σε λειτουργία ενός συστήματος επιχειρησιακής ευφυίας. Περαιτέρω στην παρούσα εργασία παρουσιάζεται το παράδειγμα μιας εταιρείας (Iconplatforms) πρωτοπόρας στην ελληνική αγορά η οποία εξειδικεύεται σε ολοκληρωμένες λύσεις, που περιλαμβάνουν προϊόντα λογισμικού και υπηρεσίες, στον κλάδο του relationship marketing, loyalty και του gamification και η οποία παρέχει τις υπηρεσίες της μέσω του σύννεφου (cloud). Στα πλαίσια της εργασίας έγινε χρήση των δεδομένων που συλλέχθηκαν για μια εταιρεία πελάτη της Iconplatforms (για λόγους απορρήτου δεν αναφέρεται το όνομα) τα οποία δεδομένα αναλύθηκαν με το εργαλείο επιχειρησιακής ευφυίας που χρησιμοποιεί η Iconplatofrms, ανάλυση η οποία δόθηκε στην διοίκηση της εταιρείας πελάτη για την εξαγωγή συμπερασμάτων σχετικά με την δραστηριότητα των αντιπροσώπων της στην προώθηση και πώληση προιόντων και στη σχέση με τον ανταγωνισμό.el
dc.format.extent39el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Πληροφοριακά Συστήματα Διοίκησηςel
dc.subjectTPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Βάσεις Δεδομένωνel
dc.titleΣυστήματα επιχειρησιακής ευφυΐαςel
dc.title.alternativeBusiness intelligence systemsel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeΖακόπουλος, Βασίλειος
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordBusiness intelligenceel
dc.subject.keywordΕπιχειρηματική ευφυίαel
dc.subject.keywordΑποθήκες δεδομένωνel
dc.subject.keywordΔιαχείριση δεδομένωνel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακή νοημοσύνηel
dc.subject.keywordData warehousingel
dc.subject.keywordData Martel
dc.subject.keywordΕξόρυξη δεδομένωνel
dc.subject.keywordData miningel
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation examines the subject of business intelligence, its functionality on an operational and technical level, its relationship with the strategic and business orientation of a company and the methodology for designing and putting in operation a business intelligence system. The dissertation is also using a real example of a company (IconPlatforms SA) that put in operation a business intelligence tool that complements its product portfolio of relationship marketing, gamification, and loyalty campaigns. Within the scope of the dissertation results of work performed for a client of IconPlatforms (name is not disclosed due to commercial confidentiality) were gathered and analyzed using the business intelligence tool, results that can provide useful input to the client company about products sold and competition.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"