Πως επηρεάζεται η εταιρική φήμη από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης
Πτυχιακή εργασία
Author
Νέγρη, Αικατερίνη
Συμεωνίδη, Νικολέττα-Ραφαέλλα
Date
2018-05-30Advisor
Κυτάγιας, ΧρήστοςSubject
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της ΕπιχείρησηςKeywords
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ; Εταιρική φήμη ; Εταιρική κοινωνική ευθύνη ; Επιχειρήσεις ; ΦήμηAbstract
Οι εταιρείες στις μέρες μας επικοινωνούν όλο και περισσότερο μέσω διαδραστικών ηλεκτρονικών μέσων ενημέρωσης για θέματα εταιρικής κοινωνικής ευθύνης. Έτσι εξετάστηκε εάν η χρήση τέτοιων μέσων είναι επωφελής για τη φήμη μιας εταιρείας. Πραγματοποιήθηκε η ανάθεση ερωτηματολογίου έτσι ώστε να εξεταστούν οι επιπτώσεις των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης στην εταιρική φήμη. Τα
αποτελέσματα μετά από την ανάθεση του ερωτηματολογίου σε εργαζομένους σε διάφορες επιχειρήσεις, υποδεικνύουν ότι η αύξηση της αντιληπτικής διαδραστικότητας οδηγεί σε υψηλότερη αξιοπιστία μηνυμάτων και ισχυρότερα αισθήματα ταυτοποίησης με την εταιρεία, τα οποία επίσης ενισχύουν την εταιρική φήμη. Αυτό το αποτέλεσμα σημαίνει ότι η επικοινωνία και
η χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης σχετικά με την εταιρική κοινωνική ευθύνη μπορεί να
βελτιώσει την εταιρική φήμη. Αυτό το εύρημα δείχνει ότι, παρά την αποτελεσματικότητα των διαύλων διαδραστικής επικοινωνίας, οι επιχειρήσεις πρέπει να χρησιμοποιούν προσεκτικά τα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης. Στόχος της παρούσας εργασίας, είναι να συμβάλει σε αυτό το σώμα γνώσεων, μελετώντας τον αντίκτυπο των στρατηγικών επικοινωνίας των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης
στην φήμη των επιχειρήσεων. Δεδομένης της καινοτομίας του ερευνητικού ερωτήματος και της αναδυόμενης φύσης του θεωρητικού πλαισίου, υπάρχει συμμετοχή στη θεωρητική οικοδόμηση μέσω πολλαπλών περιπτωσιολογικών μελετών. Τα αποτελέσματα παρέχουν πληροφορίες για τις προκλήσεις της ανάπτυξης στρατηγικών επικοινωνίας στο διαδίκτυο που επηρεάζουν την εταιρική φήμη.