Υλοποίηση σεμιναρίων πομποτικής, προγραμματισμού και εφαρμογών μικροεπεξεργαστών για μαθητές 8-12 ετών – Σχεδιασμός «Δωμάτιου Απόδρασης» με χρήση ρομπότ και αυτοματισμών
Implementation of a robotics, programming and microprocessors applications workshop for 8-12 years old students - Design of an “Escape Room” using automation and robots
Keywords
Lego ; Arduino ; Δημοτικό Σχολειό ; Δωμάτιο απόδρασης ; Ρομποτική ; Μοντέλο εκπαίδευσης STEM ; Εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικήςAbstract
Η παρούσα εργασία χρησιμοποιώντας το εργαστήριο εκπαιδευτικής ρομποτικής και μικροεπεξεργαστών STEM4KIDS με προσανατολισμό στις αρχές STEM για μαθητές 8-12 ετών προσπαθεί να τους οδηγήσει σε ένα όμορφο ταξίδι ανακάλυψης και διερεύνησης του κόσμου που τους περιβάλλει αναπτύσσοντας κιναισθητικές και κοινωνικές δεξιότητες και βελτιώνοντας τον ψηφιακό εγγραματισμό τους. Επιπλέον ο σχεδιασμός και η αναλυτική περιγραφή του εκπαιδευτικού δωματίου απόδρασης "Ο δρόμος του Θησέα ως την Κρήτη" στοχεύει στην εμπέδωση της γνώσης που αποκτήθηκε από το σεμινάριο STEM4KIDS με ένα παιγνιώδη και διαδραστικό τρόπο
Abstract
This project using a workshop of educational robotics, programming and microprocessor applications STEM4KIDS in S.T.E.M orientation for students 8-12 years seeks to lead them to a beautiful journey of discovery and exploration of the world that surrounds them, developing cognitive, kinetics and social skills as well as improving their digital literacy. Furthermore, the design and analytical description of an educational escape room "the journey of Theseus to Crete" aimed at consolidating the knowledge gained from the seminar S.T.E.M4KIDS with a playful and interactive way