Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPP

dc.contributor.advisorΝικητάκος, Νικήτας
dc.contributor.authorΚαραπούλιος, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2018-05-10T11:01:14Z
dc.date.available2018-05-10T11:01:14Z
dc.date.issued2018-03
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4300
dc.description.abstractΣτόχος αυτής της έρευνας είναι η αξιολόγηση της αποτελεσματικότητας του εκπαιδευτικού προγράμματος ναυτικής κατάρτισης με τίτλο “Operational Use of ECDIS” το οποίο βασίζεται στο το πρότυπο IMO Model Course 1.27 (2012). Για το σκοπό αυτό χρησιμοποιήθηκε το μοντέλο αξιολόγησης CIPP (Context, Input, Process, Product) που αναπτύχθηκε από το Stufflebeam (2002) καθώς μεταξύ πολλών μοντέλων αξιολόγησης, το μοντέλο CIPP αποτελεί πολύ ωφέλιμη μέθοδο για την εκπαιδευτική αξιολόγηση. Τα στοιχεία αυτής της περιγραφικής μελέτης συγκεντρώθηκαν από 40 εκπαιδευομένους μέσω, ενός ερωτηματολογίου που ανέπτυξε ο ερευνητής, ενός δομημένου προγράμματος συμμετοχικής παρατήρησης και της ανασκόπησης των υφιστάμενων εγγράφων. Τα αποτελέσματα της μελέτης έδειξαν ότι το εκπαιδευτικό πρόγραμμα “Operational Use of ECDIS” εξυπηρετούσε μερικώς τον σκοπό του. Τα δεδομένα που προέκυψαν έκαναν φανερό ότι είναι απαραίτητες ορισμένες βελτιώσεις σε σχέση με, το περιεχόμενο, τη μεθοδολογία διδασκαλίας, τη μεθοδολογία των εκπαιδευτών προσομοιωτών και την αξιολόγηση του μαθήματος, έτσι ώστε το πρόγραμμα να γίνει πιο ποτελεσματικό. Διαπιστώθηκε επίσης ότι το μοντέλο αξιολόγησης CIPP, αν ακολουθηθεί προσεκτικά, καλύπτει όλες τις διαστάσεις και τα χαρακτηριστικά ενός μαθήματος ναυτικής εκπαίδευσης και παρέχει χρήσιμα αποτελέσματα για την βελτίωση των μαθημάτων στα οποία θα εφαρμοστεί.el
dc.format.extent162el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογίαel
dc.titleΑξιολόγηση του ναυτικού εκπαιδευτικού προγράμματος “operational use of ECDIS” με τη χρήση του μοντέλου αξιολόγησης CIPPel
dc.title.alternativeEvaluation of the maritime training course “operational use of ECDIS” using CIPP modelel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑλαφοδήμος, Κωνσταντίνος
dc.contributor.committeeΠαπουτσιδάκης, Μιχάλης
dc.contributor.masterΝέες Τεχνολογίες στη Ναυτιλία και τις Μεταφορέςel
dc.subject.keywordΑξιολόγηση ECDISel
dc.subject.keywordΜοντέλο CIPPel
dc.subject.keywordIMO Model Course 1.27el
dc.subject.keywordΑξιολόγηση ναυτικής εκπαίδευσηςel
dc.subject.keywordΝαυτική εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΝαυτική κατάρτισηel
dc.subject.keywordΣύμβαση STCWel
dc.description.abstracttranslatedThis research aimed to evaluate the maritime training course “Operational Use of ECDIS” based on the IMO Model Course 1.27 (2012). To this end, the CIPP (Context, Input, Process, Product) evaluation model developed by Stufflebeam (2002) was utilized. Among many evaluation models, the CIPP model is very beneficial and recommendable method to educational evaluation. The data of this descriptive study were gathered from 40 students, through a self-reported student questionnaire that was developed by the researcher, a structured participation observation schedule and the review of existing documents. Results of the study indicated that the maritime training course “Operational Use of ECDIS” partially served for its purpose. The resultant data served to present that a number of improvements in the aspects of, content, teaching methodology, simulator instructor methodology and assessment of the course were required to make the course more effective. It emerged that the CIPP evaluation model, if followed carefully, it covers all dimensions and features of a maritime training course and provides useful results for the developing of the existing training course.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"