Show simple item record

Οι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδα

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΚόγιος, Θωμάς
dc.contributor.authorΦράγκου, Μαρία
dc.date.accessioned2018-04-24T10:57:38Z
dc.date.available2018-04-24T10:57:38Z
dc.date.issued2018-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4216
dc.description.abstractΟι κρίσεις και οι συγκρούσεις στα σχολεία είναι ένα αναπόφευκτο φαινόμενο. Οι εκπαιδευτικοί που εργάζονται σε αυτά καλούνται να βρουν τρόπους σωστής διαχείρισης των δύσκολων καταστάσεων για την ομαλή λειτουργία της σχολικής μονάδας και την εκπλήρωση των στόχων της. Στην παρούσα έρευνα περιγράφονται και αναλύονται οι κρίσεις που συμβαίνουν σε ένα σχολείο και στις δύο βαθμίδες, Πρωτοβάθμιας και Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, και συμπεριλαμβάνουν από θέματα συμπεριφοράς των μαθητών έως περιπτώσεις σεισμού. Το δεύτερο πρόβλημα έρευνας είναι οι διάφορες συγκρούσεις που συμβαίνουν μέσα στα σχολεία και οι οποίες υπονομεύουν τη εύρυθμη λειτουργία τους και οι εκπαιδευτικοί και οι διευθυντές καλούνται να τις αντιμετωπίζουν άμεσα και αποτελεσματικά. Οι συγκρούσεις είτε είναι ανάμεσα στα παιδιά είτε μεταξύ γονέων και εκπαιδευτικών είτε μεταξύ των εκπαιδευτικών χρήζουν καλού χειρισμού αντιμετώπισης. Ειδικότερα, η εργασία μας εστίασε στις συγκρούσεις ανάμεσα σε εκπαιδευτικούς και στους τρόπους διαχείρισης αυτών από τους διευθυντές των σχολικών μονάδων. Χρησιμοποιήθηκε κατάλληλο ερωτηματολόγιο που δόθηκε μόνο σε διευθυντές Δημοτικών, Γυμνασίων και Λυκείων. Οι απαντήσεις τους δείχνουν ότι οι διευθυντές καταφεύγουν πιο συχνά στον συμβιβασμό για να δώσουν λύσεις στις συγκρούσεις ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς των σχολείων τους. Τα αποτελέσματα της δικής μας έρευνας συμφωνούν με τα αποτελέσματα της πλειονότητας άλλων σχετικών ερευνών της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας.el
dc.format.extent112el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΟι κρίσεις και οι συγκρούσεις στη σχολική μονάδαel
dc.title.alternativeCrises and conflictions at schoolsel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΕκπαιδευτικοίel
dc.subject.keywordΔιευθυντής σχολικής μονάδαςel
dc.subject.keywordΔιαχείριση συγκρούσεωνel
dc.subject.keywordΣυγκρούσειςel
dc.subject.keywordΚρίσειςel
dc.description.abstracttranslatedCrises and conflicts in schools are an inevitable phenomenon. Teachers working in them are required to find ways to effectively manage difficult situations in order for the school to operate smoothly and to achieve its objectives. The present study describes and analyzes crises occurring in a school on both levels of primary and secondary education, ranging from students’ behavior to the case of an earthquake. The second research problem addressed is the various conflicts that occur within schools that undermine their proper functioning which teachers and principals are called upon to deal with directly and effectively. Conflicts, either among students or among parents and teachers or among teachers themselves require effective resolution. In particular, our work has focused on the conflicts among teachers and how these are managed by school principals. An appropriate questionnaire was used, which was given only to principals of Primary and Secondary Schools (both High schools and Lyceums). Their answers indicate that compromise is the technique mostly used by principals in order for them to provide solutions to the conflicts occurring among teachers in their schools. The results of the present study agree with the majority of other relevant studies of Greek and international literature.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"