dc.contributor.advisor | Σιγάλας, Ιωάννης | |
dc.contributor.advisor | Νίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος | |
dc.contributor.author | Νταούντ, Σάρα | |
dc.date.accessioned | 2018-04-23T12:17:51Z | |
dc.date.available | 2018-04-23T12:17:51Z | |
dc.date.issued | 2018-01 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4210 | |
dc.description.abstract | Η ναυτιλία με την με την αυξημένη μεταφορά ξένων ειδών μέσω θαλάσσιου έρματος προκάλεσε έντονες αναταραχές στο θαλάσσιο περιβάλλον, τους αλιευτικούς πόρους και έντονες ανησυχίες για την ανθρώπινη υγεία,. Για το λόγο αυτό, η σύμβαση BWM (Διεθνής Σύμβαση για την Έλεγχο και τη Διαχείριση του θαλάσσιου έρματος) που έγινε δεκτή από τον ΙΜΟ (International Maritime Organization) αποτέλεσε πολύ σοβαρό μέτρο για την προστασία του θαλάσσιου οικοσυστήματος.
Η σύμβαση BWM αναφέρει ότι, όλα τα πλοία που μεταφέρουν το νερό έρματος, το οποίο είναι απαραίτητο για λόγους ισορροπίας του πλοίου, πρέπει να έχουν εγκατεστημένα συστήματα διαχείρισης έρματος. Τα συστήματα αυτά είναι υπεύθυνα για την μείωση των μικροοργανισμών που μεταφέρονται με το θαλάσσιο έρμα. Το άρθρο 94 της UNCLOS (United Nations Convention on the Law of the Sea) αναφέρει επίσης ότι τα πλοία πρέπει να υποβάλλονται σε έλεγχο από τα κράτη σημαίας τους για να καταστήσουν σίγουρη την ασφάλεια και την προστασία του περιβάλλοντος αλλά και την εκπαίδευση των πληρωμάτων. Ως εκ τούτου, ο ρόλος των κρατών σημαίας είναι να διασφαλιστεί η σίγουρη εφαρμογή της σύμβασης. Ωστόσο, η εκτέλεση της σύμβασης έχει σημαντικά αποτελέσματα για τις τρέχουσες πρακτικές των κρατών σημαίας και οι εφαρμογές τους είναι πολύπλοκες. Η παρούσα εργασία εισάγει ποια είναι τα χωροκατακτητικά ξένα είδη, αναλύει τα συστήματα διαχείρισης θαλάσσιου έρματος και παρουσιάζει την επιλογή του βέλτιστου συστήματος βάση κριτηρίων. | el |
dc.format.extent | 48 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Ναυτική Μηχανική | el |
dc.title | Πολυκριτηριακή επιλογή βέλτιστης διαχείρισης θαλάσσιου έρματος | el |
dc.title.alternative | Multicriteria selection of sea water ballast treatment | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Νίκας, Κωνσταντίνος - Στέφανος | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Θαλάσσιο έρμα | el |
dc.subject.keyword | Ballast water management | el |
dc.subject.keyword | Συστήματα επεξεργασίας θαλάσσιου έρματος | el |
dc.subject.keyword | Σύμβαση διαχείρισης θαλάσσιου έρματος | el |
dc.description.abstracttranslated | Shipping with the increased transport of alien species through sea ballast has caused severe problems in the marine environment, fishery resources and most importantly to human health. For the protection of the marine ecosystem, International Maritime Organization (BWM) Convention took very serious measures for the Control and Management of Marine Ballast. The BWM Convention states that every ship transporting ballast water, which is necessary for balancing of the ship, requires ballast management systems. These systems are responsible for reducing the micro-organisms being transported by sea ballast. Article 94 of the United Nations Convention on the Law of the Sea also states that ships must be inspected by their flag states in order to ensure safety and environmental protection, as well as crew training. Therefore, the role of flag States is to ensure the safe implementation of the Convention. However, the implementation of the Convention has significant effects on the current practices of flag States and their applications are complex. This paper introduces which are the invasive alien species, analyzes marine ballast management systems and presents the best option of the water system based on several criteria. | el |