dc.contributor.advisor | Ρουσσάκης, Ιωάννης | |
dc.contributor.author | Αλεξάτος, Χαράλαμπος | |
dc.contributor.author | Ευσταθίου, Ευτυχία | |
dc.date.accessioned | 2018-03-21T08:08:32Z | |
dc.date.available | 2018-03-21T08:08:32Z | |
dc.date.issued | 2018-03-09 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4165 | |
dc.description.abstract | Η εργασία που ακολουθεί περιλαμβάνει αρχικά μια ολοκληρωμένη ανάλυση της έννοιας της αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης, αντλώντας στοιχεία από πηγές της ελληνικής αλλά και διεθνούς βιβλιογραφίας, των ειδών της και των αρχών της. Αποσαφηνίζει τις διαφορές μεταξύ των όρων της αξιολόγησης, της βαθμολόγησης, της μέτρησης και της επίδοσης , κάνοντας μια εκτενή αναφορά στα σφάλματα που προκύπτουν συνήθως κατά τη διαδικασία της βαθμολόγησης των μαθητών. Καταγράφονται τα επιχειρήματα υπέρ και κατά του θεσμού της αξιολόγησης και στη συνέχεια γίνεται διαχωρισμός και εκτενής αναφορά στις δύο μεγάλες κατηγορίες μορφών αξιολόγησης , της παραδοσιακής και της εναλλακτικής καθώς και στην περιγραφική αξιολόγηση. Το θεωρητικό τμήμα της εργασίας ολοκληρώνεται με μια εκτενή παρουσίαση των μορφών αξιολόγησης που επικρατούν σε άλλες ευρωπαϊκές χώρες. Στη συνέχεια , στο ερευνητικό τμήμα της εργασίας παρουσιάζεται η έρευνα που πραγματοποιήθηκε με στόχο να διερευνηθούν οι απόψεις των εκπαιδευτικών Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που υπηρετούν κατά πλειοψηφία σε δημόσια Γυμνάσια και Λύκεια περιοχών της Ανατολικής Αττικής σχετικά με την χρήση των μορφών αξιολόγησης από αυτούς καθώς και η άποψή τους σχετικά με τον ίδιο το θεσμό της αξιολόγησης της μαθητικής επίδοσης. Η στατιστική επεξεργασία , που πραγματοποιήθηκε με τη χρήση SPSS , οδήγησε σε χρήσιμα συμπεράσματα , με τα οποία ολοκληρώνεται η έρευνα.
Λέξεις κλειδιά: αξιολόγηση, παραδοσιακή και εναλλακτική μορφή , βαθμολογία, περιγραφική αξιολόγηση. | el |
dc.format.extent | 195 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση | el |
dc.title | Η αξιολόγηση των μαθητών στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση, πως και γιατί | el |
dc.title.alternative | Evaluation of students in secondary education, how and why | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σπυριδάκος, Αθανάσιος | |
dc.contributor.committee | Ψαρομήλιγκος, Ιωάννης | |
dc.contributor.master | Διοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδων | el |
dc.subject.keyword | Δευτεροβάθμια εκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Βαθμολογία | el |
dc.subject.keyword | Αξιολόγηση μαθητικής επίδοσης | el |
dc.subject.keyword | Εναλλακτικές μορφές αξιολόγησης | el |
dc.subject.keyword | Παραδοσιακές μορφές αξιολόγησης | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of this research paper , was to study the considerate opinion of secondary education teachers working in specific regions of Athens, concerning traditional and alternative forms on the evaluation of student’s performance.The project consists of two main parts , the theoretical one and the practical experience. Firstly the theoretical part defines the various significant types of evaluation and assessment criteria as well as the assessment advantages and disadvantages. Afterwards , becomes a description in traditional and alternative forms of evaluation and finally mentioned ways of evaluation which take place in other European countries the last decades. Concerning the practical part , it consist of the research methodology, the research conclusions and all possible adequate suggestions. In order to have this paper study accomplished , a quantitative survey was conducted among 156 Greek teachers of secondary education by filling a revelant questionnaire. The project is completed with a reference in the survey findings and its resulting conclusions. Key words: evaluation , traditional and alternative forms , assessment criteria , student’s performance. | el |