Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίας

dc.contributor.advisorΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.authorΠετσίνης, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2018-03-06T08:05:50Z
dc.date.available2018-03-06T08:05:50Z
dc.date.issued2018-02-05
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4128
dc.description.abstractΕίναι γεγονός πως το τελευταίο διάστημα υπάρχει ολοένα και μεγαλύτερο ενδιαφέρον των νέων ειδικά πληθυσμιακών ομάδων σχεδόν σε κάθε εξελιγμένη χώρα, σχετικά με την τεχνολογία και ιδίως αυτή που αφορά τις έξυπνες συσκευές και περισσότερο συγκεκριμένα τα κινητά τηλέφωνα. Φυσικά κάτι τέτοιο δεν σταματά και τις εξελισσόμενες χώρες από το να στρέφονται με συνεχώς αυξανόμενους ρυθμούς τα έξυπνα κινητά τηλέφωνα. Τα δεδομένα που ίσχυαν παλαιότερα και μέχρι περίπου και το 2000, σταμάτησαν να ισχύουν και ο μέσος όρος της ηλικίας των νέων που χρησιμοποιούν τα λεγόμενα “smartphones”, μειώνεται με σταθερούς ρυθμούς. Πλέον μπορεί κανείς να παρατηρήσει νεαρά παιδιά που ακόμη βρίσκονται στο πρωτοβάθμιο στάδιο της εκπαίδευσης, να χρησιμοποιούν συσκευές κινητής τηλεφωνίας με τέτοια εξοικείωση που αποδεικνύει πόσο ενταγμένοι είναι οι άνθρωποι πλέον στην τεχνολογία (Schiffman, et al, 2008). Παράλληλα με όλα αυτά και όσον αφορά τα δεδομένα που ισχύουν για τα smartphones, σε αυτά εντάσσεται ολοένα και περισσότερη τεχνολογία λόγω και της υψηλής ζήτησης για αυτή με αποτέλεσμα να έχουν μετατραπεί σε μικροϋπολογιστές που εξυπηρετούν πλέον διάφορους σκοπούς. Η εξέλιξη των κινητών τηλεφώνων και η ένταξη σε αυτά της υψηλής τεχνολογίας, δεν αφήνει ανεπηρέαστη την τιμή η οποία αυξάνεται παράλληλα με γεωμετρική πρόοδο. Όσο υψηλότερη είναι η τεχνολογία που χρησιμοποιείται για μια τηλεφωνική συσκευή, τόσο μεγαλύτερο είναι και το αντίτιμο που θα πρέπει να καταβάλει κανείς για να την αποκτήσει (Ho, et al, 2006).el
dc.format.extent167el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Τηλεπικοινωνία::Κινητή Τηλεφωνίαel
dc.titleΠροσδοκίες και αντιλήψεις των καταναλωτών από την χρήση κλώνων προϊόντων κινητής τηλεφωνίαςel
dc.title.alternativeExpectations and considerations of consumers from the use of mobile telephone productsel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΧαλικιάς, Μιλτιάδης
dc.contributor.committeeΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordSmartphonesel
dc.subject.keywordΑντιλήψειςel
dc.subject.keywordΚαταναλωτέςel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜείγμα μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΠροϊόντα κινητής τηλεφωνίαςel
dc.subject.keywordΚινητά τηλέφωναel
dc.subject.keywordΚλωνοπροϊόνταel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"