dc.contributor.advisor | Κονιόρδος, Μιχαήλ | |
dc.contributor.author | Βίδη, Νεσίλντα | |
dc.contributor.author | Πάλο, Μαρία-Χριστίνα | |
dc.date.accessioned | 2018-02-27T13:18:05Z | |
dc.date.available | 2018-02-27T13:18:05Z | |
dc.date.issued | 2017-11 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4113 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα εργασία επιχειρεί να κατανοήσει τι είναι τα περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες και τον τρόπο με τον οποίο τα περιεχόμενα αυτά επιδρούν στις επωνυμίες. Η αποκαλούμενη «ψηφιακή» ζωή του χρήστη έχει αποτελέσει πηγή για έρευνες και μελέτες γύρω από το πώς περιεχόμενα που έχουν παραχθεί από τους χρήστες αναδύθηκαν στο κόσμο του μάρκετινγκ, πως επηρεάζονται οι αποφάσεις του καταναλωτή και πώς επηρεάζονται οι επωνυμίες. Με βάση τις μελέτες και έρευνες αυτές που έχουν ήδη γίνει στο κομμάτι των περιεχομένων που έχουν παραχθεί από τους χρήστες είναι πλέον γνωστό ότι εκατομμύρια πλήθος ανθρώπων επιλέγει να χρησιμοποιήσει, καθημερινά το διαδίκτυο. Μέσω αυτού, οι χρήστες συμμετέχουν στην ανταλλαγή μηνυμάτων, επικοινωνούν και δημιουργούν σχέσεις με άλλους χρήστες και επιλέγουν να γίνουν ενεργά μέλη σε ιστοσελίδες κοινωνικής δικτύωσης π.χ το Facebook, twitter κτλ. Αυτά χρησιμοποιούνται ως ένα μέσο για την ικανοποίηση των αναγκών των χρηστών- καταναλωτών, καθώς τους προσφέρεται η δυνατότητα αγοράς προϊόντων και υπηρεσιών. Πλέον μπορούν να αλληλοεπιδρούν και να συζητάνε για διάφορα θέματα όπως τα προϊόντα και οι υπηρεσίες που χρησιμοποιούν. Πολλές επιχειρήσεις είδαν ότι μπορούν να χρησιμοποιήσουν το διαδίκτυο ως ένα εργαλείο για το δικό τους κέρδος, όπως και το αντίκτυπο που έχει αυτό στις αποφάσεις των χρηστών-καταναλωτών. Σαν αποτέλεσμα, το περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες να αναδύεται στο κόσμο του μάρκετινγκ.
Η εργασία αυτή, ύστερα από την μελέτη της βιβλιογραφικής ανασκόπησης, προσπάθησε μέσω της δημιουργίας ερωτηματολογίων, να δώσει τις δικές της απαντήσεις πάνω στο θέμα του περιεχομένου που έχει παραχθεί από τους χρήστες και την επίδραση του στις επωνυμίες. Καταγράφηκαν τα στοιχεία που αφορούν τον τρόπο διεξαγωγής των στατιστικών στοιχείων και έπειτα δημιουργήθηκαν οι πίνακες που απορρέουν από τα στατιστικά αποτελέσματα. Τέλος, καταγράφτηκαν τα συμπεράσματα όπως και έγινε αναφορά για νέες προτάσεις και έρευνες, όπως σημειώθηκαν οι περιορισμοί που εντοπίσθηκαν κατά την διεξαγωγή της εργασίας αυτής. | el |
dc.format.extent | 82 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketing | el |
dc.title | Περιεχόμενο που έχει παραχθεί από τους χρήστες και η επιδρασή του,στις επωνυμίες | el |
dc.title.alternative | User generated content and the impact on it's brands | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κονιόρδος, Μιχαήλ | |
dc.contributor.department | Κατεύθυνση Διοίκησης Τουριστικών Επιχειρήσεων και Επιχειρήσεων Φιλοξενίας | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοίκησης και Οικονομίας | el |
dc.subject.keyword | Διαδίκτυο | el |
dc.subject.keyword | Διαφήμιση και διαδίκτυο | el |
dc.subject.keyword | Καταναλωτές | el |
dc.subject.keyword | Επωνυμία | el |
dc.subject.keyword | Κοινωνικά δίκτυα | el |
dc.description.abstracttranslated | This paper attempts to understand what the user generated content is and how this content affects its brand names. The so-called ‘digital’ life of the user has been a source of research and studies on how user-generated content has emerged in the world of marketing, how consumer decisions are affected, and how brand names are affected. Based on studies and surveys that have already been done, it is now known that millions of people choose to use the internet daily. Through this, users participate in messaging, communicate and create relationships with other users and choose to become active members on social networking sites such as Facebook, twitter etc. These are used as a means to meet the needs of users-consumers as they are offered the opportunity to buy products and services. They can now interact and discuss issues such as the products and services the use. Many businesses have seen that they can use the internet as a tool for their own profit, as well as the impact that the user-generated content has on user-consumer decisions. As a result, the user-generated content emerges into the world of marketing.
This work, following the study of the bibliographic review, attempted, through the creation of questionnaires, to give its own answers on the subject of user-generated content and its impact on brands. The data on the way in which the statistics were carried out, were recorded and the tables resulting from the statistical results were then created. Finally, conclusion were drawn as well as new proposals and inquiries were made, as the limitations identified in the course of this work were noted. | el |