Διαχείριση ανθρωπίνων πόρων σε αλυσίδες καταστημάτων ένδυσης: το παράδειγμα της ZARA
Human resources management in clothing stores : the example of ZARA
Θεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση ΠροσωπικούΛέξεις κλειδιά
Αλυσίδες καταστημάτων ένδυσης ; Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ; Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ; ZARΑ Α.Ε.Περίληψη
Στην παρούσα εργασία εξετάζεται η Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων σε αλυσίδες καταστημάτων ένδυσης και πιο συγκεκριμένα γίνεται ειδική αναφορά στην εταιρεία ZARA. Στο πρώτο κεφάλαιο περιγράφονται διάφορες έννοιες ,όπως η Διαχείριση Ανθρωπίνων Πόρων όπου αναλύονται και οι κύριες διαφορές της με την Διοίκηση Προσωπικού. Επίσης, αναφέρονται διαδικασίες απλοποιήσης της στρατηγικής οι οποίες καθοδηγούνται από το HR. Στο δεύτερο κεφάλαιο αντικείμενο μελέτης αποτελεί η ανάλυση και διερεύνηση της εγχώριας αγοράς του κλάδου των Αλυσίδων Καταστημάτων Ετοίμων Ενδυμάτων (ανδρικών, γυναικείων, παιδικών).Για την εκπόνηση της μελέτης πραγματοποιήθηκε έρευνα σε μεγάλο αριθμό επιχειρήσεων του κλάδου. Έγινε συλλογή και επεξεργασία οικονομικών στοιχείων μεγάλου πλήθους εταιρειών, οι οποίες είναι καταχωρημένες στην ICAP DATABANK. Παράλληλα, αντληθήκαν στοιχεία από δευτερογενείς πηγές πληροφόρησης. Στο τρίτο και τελευταίο κεφάλαιο, ερευνάται η αλυσίδα καταστημάτων Zara η οποία είναι ένας από τους πιο επιτυχημένους λιανοπωλητές μόδας στον κόσμο και ανήκει στην Inditex έναν απο τους μεγαλύτερους ομίλους διανομής. Ο πελάτης βρίσκεται στο επίκεντρο του ιδιαίτερου επιχειρηματικού μοντέλου της, το οποίο αποτελείται από τον σχεδιασμό, την κατασκευή, τη διανομή και την πώληση μέσω του μεγάλου δικτύου καταστημάτων.
Περίληψη
This study examines Human Resources Management in a clothing stores chain referring specifically to ZARA. The first chapter describes various concepts, such as Human Resources Management, where its main differences with Personnel Management are analyzed. Also, there are reported procedures for simplifying the strategy that are guided by the HR. In the second chapter the subject of the study is the analysis and investigation of the domestic market of the chain of clothing stores (men, women and children). In order to prepare the study, a large number of enterprises in the sector were surveyed. We have collected and processed financial data from a large number of companies, which are registered with ICAP DATABANK. At the same time, data from secondary sources of information were extracted .In the third and final chapter, the Zara chain of stores is being investigated, one of the most successful fashion retailers in the world, and Inditex is one of the largest distribution groups. The customer is at the heart of its particular business model, which consists of designing, manufacturing, distributing and selling through the large branch network.
Αριθμός σελίδων
71Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: