Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η διοίκηση της απόδοσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευση

dc.contributor.advisorΣπυριδάκος, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΜπαρτζώκη, Αντιγόνη Βασιλική
dc.date.accessioned2018-02-13T10:41:14Z
dc.date.available2018-02-13T10:41:14Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4087
dc.description.abstractΚάθε Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα είναι εκπαιδευτικός οργανισμός που χρήζει την ανάγκη συντονισμού μιας ιδιαίτερης στρατηγικής διοίκησης, αφού έχει ως καταναλωτές των παραγόμενων υπηρεσιών του (εσωτερικούς πελάτες) τους φοιτητές/κοινωνία και εξωτερικούς πελάτες το ίδιο το Κράτος. Στην παρούσα διπλωματική εργασία, αναλύεται ο χρησιμότητα της Διοίκησης της Απόδοσης, η σύνδεσή της με την αξιολόγηση και τον καθορισμό στόχων και ικανών στρατηγικών διοίκησης για την εξέλιξη ενός Ανωτάτου Εκπαιδευτικού Ιδρύματος (εκπαιδευτικός οργανισμός). Άλλωστε η Διοίκηση της Απόδοσης είναι μια συνεχής αυτό-ανανεούμενη διαδικασία επικοινωνίας και ανατροφοδότησης μεταξύ δυο συμβαλλόμενων μερών, ενός επόπτη και ενός υπαλλήλου, με απώτερο στόχο την επίτευξη των στρατηγικών στόχων ενός οργανισμού. Για την επίτευξη των στρατηγικών αυτών στόχων, σύμφωνα με τον πατέρας της «οργανωσιακής μάθησης» (organizational learning), Chris Argyris, οι άνθρωποι εξομοιώνουν τις πληροφορίες πιο διεξοδικά καθώς ο τρόπος συμπεριφοράς τους μέσα οργανισμούς είναι διαφορετικός από τις ιδέες που υποστηρίζουν. Ο ίδιος χαρακτήρισε τις δύο όψεις αυτής της διάκρισης σε «θεωρία σε χρήση», για αυτό που κάνουμε και «ενστερισμένη θεωρία», για αυτό που λέμε. Οι συμπεριφορές μας - οι θεωρίες που χρησιμοποιούνται - οδηγούνται μόνο εν μέρει από τις θεωρίες που εμπλέκονται, και σε μεγαλύτερο βαθμό από τους φόβους, την υπερηφάνεια, τα εδραιωμένα πρότυπα και την ανάγκη συμμόρφωσης.el
dc.format.extent90el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευσηel
dc.titleΗ διοίκηση της απόδοσης στην τριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.title.alternativePerformance management in higher educationel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.masterΔιοίκηση Εκπαιδευτικών Μονάδωνel
dc.subject.keywordΘεωρία σε χρήσηel
dc.subject.keywordΣτρατηγικός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΤριτοβάθμια εκπαίδευσηel
dc.subject.keywordΕπιχειρησιακός σχεδιασμόςel
dc.subject.keywordΕνστερνισμένη θεωρίαel
dc.subject.keywordΜοντέλα αξιολόγησηςel
dc.subject.keywordΔιοίκηση απόδοσηςel
dc.subject.keywordChris Argyrisel
dc.subject.keywordΑπόδοση εργαζομένωνel
dc.subject.keywordΟργανωσιακή μάθησηel
dc.description.abstracttranslatedPerformance Management is a continuous, self-renewing process of communication and feedback between two parties, a supervisor and an employee, with the ultimate goal of achieving the strategic goals of an organization. On the other hand, a Higher Education Institution is an educational organization which needs to coordinate in a particular management strategy. Furthermore, it has as consumers of the produced services (internal customers) the students / society and external customers the State itself. In this dissertation, we analyze the beneficial of Performance Management, its link with the evaluation and the definition of goals and competent management strategies for the development of a Higher Educational Institution (educational organization). In order to achieve these strategic goals, Chris Argyris supports that people assimilate information more thoroughly as their behavior in organizations is different from the ideas they support. He described that there is two aspects of this distinction: 'theory in use', for what we do and 'embedded theory' for what we are saying. Our attitudes - the theories used - are only partly driven by the theories involved, and to a greater extent by fears, pride, established standards and the need for compliance.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"