dc.contributor.advisor | Ζάχαρης, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Σπέντζας, Ιωάννης | |
dc.date.accessioned | 2018-01-08T09:54:40Z | |
dc.date.available | 2018-01-08T09:54:40Z | |
dc.date.issued | 2015-06-26 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/4017 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με την ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine Unity. H ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών είναι ένα από τα σημαντικότερα κομμάτια της βιομηχανίας της διασκέδασης και ένας πολύ προσιτός τομέας για νεαρούς προγραμματιστές οι οποίοι θέλουν να εργαστούν. Το παρακάτω κείμενο κάνει μια εισαγωγή στην ιστορία της βιομηχανίας των παιχνιδιών, το game development, τις game engine και δείχνει τον βασικό χειρισμό της μηχανής Unity, με σκοπό την δημιουργία ενός απλοϊκού παιχνιδιού | el |
dc.format.extent | 68 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Επιστήμη Υπολογιστή (Software) | el |
dc.title | Ανάπτυξη βιντεοπαιχνιδιών με χρήση της game engine unity | el |
dc.title.alternative | Game development with the unity game engine | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Έλληνας, Ιωάννης | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Ηλεκτρονικών Υπολογιστικών Συστημάτων Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Βιντεοπαιχνίδια | el |
dc.subject.keyword | Unity | el |
dc.subject.keyword | Video games | el |
dc.subject.keyword | Game engine | el |
dc.description.abstracttranslated | The present thesis concerns the development of videogames using the game engine Unity. Game development is one of the leading parts of the entertainment industry, and a very approachable working possibility for young programmers. This thesis will cover the history of the video game industry, game development, game engines and it will show basic functions of Unity, in order for a game to be made with it. | el |