Εμφάνιση απλής εγγραφής

H εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΜαθιουδάκη, Μαρία
dc.date.accessioned2017-12-20T10:07:12Z
dc.date.available2017-12-20T10:07:12Z
dc.date.issued2017-10-20
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3997
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία μελετήθηκε η εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας. Για την εκπλήρωση των ερευνητικών στόχων της εργασίας πραγματοποιήθηκαν δύο είδη ερευνών δευτερογενής έρευνα βιβλιογραφικής ανασκόπησης σε ακαδημαϊκές πηγές (άρθρα, βιβλία, πρακτικά συνεδριών, papers, κτλ.) και πρωτογενής ποσοτική έρευνα σε ένα δείγμα Ν=250 ασθενών δύο ιδιωτικών νοσοκομείων υγείας (Metropolitan Hospital και Ερρίκος Ντυνάν). Τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν ότι υπάρχει θετική συσχέτιση μεταξύ της αυτοδιαχείρησης και της ικανοποίησης των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας. Επίσης τα αποτελέσματα της έρευνας έδειξαν την ύπαρξη συσχέτισης μεταξύ της αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Τέλος, τα ευρήματα της έρευνας ανέδειξαν τους παράγοντες που παίζουν σημαντικό ρόλο στην ικανοποίηση των ασθενών από την αυτοδιαχείρηση. Πρόκειται για τον χρόνο αναμονής, την εμπλοκή στην πληροφόρηση, την καλή και ανοικτή επικοινωνία με το προσωπικό, την εμπιστοσύνη, την προστασία της ιδιωτικότητας, την επαρκή πληροφόρηση, την συνεργασία οικογένειας - γιατρού και την εμπιστευτικότητα των πληροφοριών. Η ανάλυση συχνοτήτων της κλίμακας "ικανοποίησης ασθενών" έδωσε μέσο όρο 2,3 που αυτό σημαίνει ότι το μεγαλύτερο ποσοστό του δείγματος διαφώνησε με τις δηλώσεις τις κλίμακας που αφορούν στην ικανοποίηση των ασθενών από τις παρεχόμενες υπηρεσίες υγείας.el
dc.format.extent146el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εξυπηρέτηση Πελατών - Ποιοτικός Έλεγχοςel
dc.titleH εκπαίδευση αυτοδιαχείρησης (self-management) των ασθενών ως μέρος μίας ανταγωνιστικής στρατηγικής marketing των ιδιωτικών υπηρεσιών υγείας. Διερεύνηση της σχέσης μεταξύ της εκπαίδευσης αυτοδιαχείρησης και της αντιλαμβανόμενης ποιότητας των υπηρεσιών υγείας στην Ελλάδαel
dc.title.alternativePatients self-management as part of a competitive marketing strategy of private health services. Investigation of the relationship between self-management and the perceived quality og health services in Greeceel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΕκπαίδευση αυτοδιαχείρησηςel
dc.subject.keywordΙδιωτικά νοσοκομείαel
dc.subject.keywordMarketing νοσοκομείωνel
dc.subject.keywordΑντιλαμβανόμενη ποιότηταel
dc.subject.keywordΙκανοποίηση ασθενώνel
dc.subject.keywordSelf-management educationel
dc.description.abstracttranslatedThe main concern of this study is the investigation of patients' self-management education as part of a competitive private hospital marketing strategy. In order to fulfill the research goals of the research, two types of research were carried out: a secondary research on bibliographic review in academic sources (articles, books, conference papers, papers, etc.) and primary quantitative research in a N = 250 patients of two private hospitals (Metropolitan Hospital and Errikos Ntinan). The results of the survey showed that there is a positive correlation between self-management and patient satisfaction. Furthermore, the results of the survey showed a positive correlation between self-management and the perceived quality of private health services. Finally, research findings highlight factors that play a key role in patient satisfaction as regards the self-management education. It is waiting time, engaging in information, good and open communication with staff, trust, privacy protection, adequate information, family-doctor co-operation and confidentiality of information. The frequency analysis of the Patient Satisfaction Scale gave an average of 2.3, which means that most of the sample disagreed with the scale statements related to patient satisfaction as regards the health services provided.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"