dc.contributor.advisor | Τσολάκης, Αντώνιος | |
dc.contributor.author | Λεντής, Θεόφιλος | |
dc.date.accessioned | 2017-11-20T12:52:47Z | |
dc.date.available | 2017-11-20T12:52:47Z | |
dc.date.issued | 2017-09 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3901 | |
dc.description.abstract | Η εργασία αύτη ασχολείται με την μελέτη αντοχής και τον σχεδιασμό ενός ημιρυμουλκούμενου οχήματος. Το ημιρυμουλκούμενο αυτό όχημα προορίζεται για την μεταφορά ελαφρών σκαφών μεσαίου μήκους. Η λογική που ακολουθείται είναι ο εκ των προτέρων υπολογισμός των επιμέρους στοιχείων του οχήματος. Στη συνέχεια επιλέγονται τα περιφερειακά μέρη του πλαισίου συμφώνα με τις απαιτήσεις του ημιρυμουλκουμένου οχήματος , και εν τέλει η συναρμολόγηση του. Σαφώς και πρόκειται για ένα προϊόν το οποίο θα ακολουθεί τις σχετικές διατάξεις του νομού και θα συμβαδίζει με τις θεσμοθετημένες προδιαγραφές. | el |
dc.format.extent | 106 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Οχήματα | el |
dc.title | Σχεδιασμός ημιρυμουλκούμενου οχήματος μεταφοράς ελαφρών σκαφών | el |
dc.title.alternative | Design of lightweight boat trailer | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Τσολάκης, Αντώνιος | |
dc.contributor.committee | Ψυλλάκη, Πανδώρα | |
dc.contributor.committee | Θεοδωρακάκος, Ανδρέας | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Οχήματα | el |
dc.subject.keyword | Σκάφη | el |
dc.subject.keyword | Αναρτήσεις ελαστικών | el |
dc.subject.keyword | Ελατήρια | el |
dc.subject.keyword | Ημιρυμουλκούμενο όχημα | el |
dc.description.abstracttranslated | The specific project deals with the design of a semi-trailer. This semi-trailer is intended to carry lightweight high speed crafts of medium length. The logic followed is the ex ante calculation of the individual elements of the trailer. Then the regional parts of the framework are selected in accordance with the requirements of the towed vehicle and finally they are assembled. Clearly, the product which will be constructed will follow the relevant provisions of the law and complies with the statutory requirements. | el |