dc.contributor.advisor | Κονδύλη, Αιμιλία | |
dc.contributor.author | Προβής, Νικόλαος | |
dc.contributor.author | Ζήσιμος, Μιχαήλ | |
dc.date.accessioned | 2017-10-23T12:01:38Z | |
dc.date.available | 2017-10-23T12:01:38Z | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3830 | |
dc.description.abstract | Στη πτυχιακή μας εργασία που έχει σαν τίτλο “Σύγχρονες Εξελίξεις και προοπτικές στην παραγωγή, τις προδιαγραφές και τη χρήση του Diesel στην Ελλάδα και την Ευρώπη” και εκπονήθηκε από τους φοιτητές, Προβή Νικόλαο και Ζήσιμο Μιχαήλ του τμήματος μηχανολογίας του ΑΕΙ Πειραιά ΤΤ υπό την επίβλεψη της Κονδύλη Αιμιλίας, θα μιλήσουμε για το καύσιμο Diesel όσον αφορά τη δημιουργία του, τις χρήσεις του καθώς και το μέλλον του. Θα ξεκινήσουμε αναλύοντας το βασικό προϊόν μέσω του οποίου παράγεται το Diesel, το πετρέλαιο. Δηλαδή ανατρέχουμε σε πηγές που μας δίνουν στοιχεία για την ιστορία του πετρελαίου καθώς επίσης και κάποια βασικά χαρακτηριστικά της χημικής του σύστασης. Στη συνέχεια θα δούμε τη κατηγοριοποίηση που εφαρμόζεται στο Diesel τόσο σύμφωνα με την ποιότητα του όσο και ανάλογα τη χρήση του. Ένα ακόμα σημαντικό κομμάτι που θα αναλύσουμε είναι η διύλιση που γίνεται για τη παραγωγή του καθώς και η περιγραφή μιας από τις πιο εξελιγμένες μονάδες υδρογονακατεργασίας στην Ευρώπη. Θα παρουσιάσουμε στοιχεία της χρήσης του καυσίμου που πραγματοποιείται τόσο στον Ελλαδικό χώρο όσο και σε όλη την Ευρώπη και θα συζητήσουμε τα αποτελέσματα της αύξησης ή μείωσης της χρήσης του με την πάροδο των χρόνων. Τέλος, θα συγκρίνουμε τις τεχνολογίες οι οποίες έχουν σαν βασική πηγή το καύσιμο Diesel με άλλες οι οποίες χρησιμοποιούν διαφορετικές πηγές ενεργείας και μπορούν να εξυπηρετήσουν το ίδιο αποτελεσματικά τις καθημερινές μας ανάγκες. Αφού κάνουμε τη παράθεση αυτών των τεχνολογιών θα καταγράψουμε τα συμπεράσματα μας για το αν τελικά η χρήση του Diesel πρόκειται να παραμείνει η πιο φιλική λύση τόσο για την υγειά του ανθρώπου όσο και για το περιβάλλον. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Θερμοδυναμική::Καύσιμα | el |
dc.title | Σύγχρονες εξελίξεις και προοπτικές στην παραγωγή, τις προδιαγραφές και τη χρήση του Diesel στην Ελλάδα και την Ευρώπη | el |
dc.title.alternative | Current trends and prospects in the diesel production, specifications and use in Greece and Europe | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Κονδύλη, Αιμιλία | |
dc.contributor.committee | Καββαδίας, Κοσμάς | |
dc.contributor.committee | Παπαποστόλου, Χριστιάνα | |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Diesel | el |
dc.subject.keyword | Διυλιστήρια | el |
dc.subject.keyword | Καύσιμα | el |
dc.subject.keyword | Πετρέλαιο | el |
dc.subject.keyword | Διύλιση πετρελαίου | el |
dc.subject.keyword | Διυλιστήρια ΕΛ.ΠΕ. | el |
dc.subject.keyword | Καύσιμο ντίζελ | el |
dc.subject.keyword | Παραγωγή ντίζελ | el |
dc.description.abstracttranslated | In our thesis titled "Current Developments and Prospects in the production, specifications and use of Diesel in Greece and Europe" and prepared by students, Provis Nikolaos and Zisimos Michail of the engineering department of the Technological Education Institute of Piraeus and supervised by Kondili Aimilia, we will talk about the Diesel fuel with regard to its creation, its uses and future. We will start by analyzing the commodity through which Diesel is produced which is crude oil. We look at sources that give us information about the history of oil as well as some basic characteristics of chemical composition. We then proceed to analyse the applicable classifications in Diesel fuel according to the quality and accordingly its use. Another important sector that will be analyzed is the refining done for the production of this fuel and the description of one of the most advanced hydrotreating units in Europe. We will present evidence of the use of diesel fuel that takes place both in Greece and throughout Europe and we will discuss the results of the increase or reduction of its use over the years. Finally, we will compare the technologies that use diesel as a basic source to others which use different sources of energy and can serve our daily needs as effective. After presenting the juxtaposition of these technologies we will record our conclusions about whether finally the use of Diesel can remain the most amicable solution for both human health and the environment. | el |