Εμφάνιση απλής εγγραφής

Οι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμό

dc.contributor.advisorΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.authorΝομικού, Χρυσοβαλάντω
dc.date.accessioned2017-10-10T11:08:57Z
dc.date.available2017-10-10T11:08:57Z
dc.date.issued2017-10-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3805
dc.description.abstractΗ αγορά στην οποία προσφέρονται τα προϊόντα ή υπηρεσίες είναι μεγάλη και μπορεί να αφορά τόσο την κάλυψη εθνικών αναγκών όσο και την κάλυψη αναγκών των ανθρώπων σε άλλες χώρες του εξωτερικού. Κάθε επιχείρηση μοιάζει με έναν αθλητή σε αγώνα δρόμου με εμπόδια όπου υπάρχουν και άλλοι πολλοί αθλητές. Ο αγώνας αυτός είναι ο ανταγωνισμός, δηλαδή η προσπάθεια κάθε επιχείρησης να υπερτερεί έναντι άλλων επιχειρήσεων του κλάδου της. Η ΕΕ προσπαθεί να ελέγχει τις μορφές του ανταγωνισμού στα κράτη μέλη, πως αναπτύσσεται η καθεμία τους, πως επηρεάζουν τον κλάδο και την οικονομία γενικότερα. Η ΕΕ καλείται να θέσει κανόνες και οδηγίες στα κράτη μέλη που στη συνέχεια θα εφαρμόσουν κατάλληλα στις επιχειρήσεις. Η ΕΕ δεν προσπαθεί να προβάλει την ιδανική μορφή αγοράς μέσα στην οποία θα αναπτύσσονται οι επιχειρήσεις, καθώς αυτό δεν είναι πραγματικά εφικτό, αλλά προσπαθεί λαμβάνοντας ανά περίπτωση τα κατάλληλα μέτρα να συμβάλλει θετικά στον ανταγωνισμό και να διατηρήσει τη σταθερότητα στο εσωτερικό της.el
dc.format.extent48el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Οικονομική::Ευρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.titleΟι μορφές της αγοράς και η επιρροή της Ευρωπαϊκής Ένωσης στον ανταγωνισμόel
dc.title.alternativeThe forms of the market and the influence of the European Union on competitionel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΙμπριξή, Ελένη
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΑνταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκή Ένωσηel
dc.subject.keywordΜονοπωλιακός ανταγωνισμόςel
dc.subject.keywordΟλιγοπώλιοel
dc.subject.keywordΕυρωπαϊκό δίκαιοel
dc.subject.keywordΜορφές αγοράςel
dc.description.abstracttranslatedThe market of goods and services is big and may concern national needs and the needs of people in other countries. Every undertaking is like an athlete in a hurdles race where other athletes coexist. The race is competition, namely the effort of each undertaking to be better than other companies in the sector. The E.U. tries to control any form of competition in State-Members, how each is developed and how it affects the sector and the economy in general. The E.U. sets regulations and directives in the Member-States to implement them on undertakings. The E.U. does not try to enforce the ideal form of market within which the undertakings should be developed, since this is not actually possible, but it tries to take the right measures in every case to contribute into competition and to maintain stability in the internal market.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"