Show simple item record

dc.contributor.advisorΣταυρουλάκης, Δημήτριος
dc.contributor.authorΜυρλίδης, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤσιαμπούλας, Χρήστος
dc.date.accessioned2017-10-03T09:22:57Z
dc.date.available2017-10-03T09:22:57Z
dc.date.issued2017-10-02
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3782
dc.description.abstractΗ παρούσα εργασία πραγματεύεται το θέμα της Στρατηγικής Ανάλυσης της εταιρείας Creta Farms. Αυτό θα πραγματοποιηθεί μέσω της Ανάλυσης S.W.O.T., καθώς επίσης και του μοντέλου των 5 δυνάμεων του M. Porter. Αρχικά, θα γίνει μια πλήρης αναφορά σχετικά με την εταιρεία Creta Farms, την εδραίωση της στην Ελλάδα, αλλά και στο εξωτερικό και την πορεία της προς τα πρωτεία των αλλαντοβιομηχανιών. Στο πρώτο κεφάλαιο παρατίθενται πληροφορίες σχετικά με τον κλάδο αλλαντικών στην Ελλάδα, ενώ στο δεύτερο κεφάλαιο περιγράφονται το μοντέλο Porter και η ανάλυση SWOT. Επιπρόσθετα, στο τρίτο και στο τέταρτο κεφάλαιο αναλύεται η στρατηγική ανάλυση της Creta Farms, χρησιμοποιώντας τα ανωτέρω εργαλεία. Τέλος, περιγράφονται κάποιες προτάσεις για περαιτέρω ανάπτυξη της εταιρείας, με στόχο την αύξηση του μεριδίου της στις αγορές των χωρών στις οποίες δραστηριοποιείται, αλλά και την επέκταση της σε νέες χώρες.el
dc.format.extent87el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Εταιρείεςel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Στρατηγικός Σχεδιασμόςel
dc.titleΣτρατηγική ανάλυση της εταιρείας "Creta Farms"el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΓκούμας, Σπυρίδων
dc.contributor.committeeΚοσσιέρη, Ευαγγελία
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordCreta Farm A.B.E.E.el
dc.subject.keywordΣτρατηγική ανάλυσηel
dc.subject.keywordSWOT Analysisel
dc.subject.keywordΔυνάμεις του Porterel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation addresses the issue of the Strategic Analysis of Creta Farms. This will be accomplished through the S.W.O.T. Analysis, as well as the M. Porter 5 Force Model. Initially, there will be a full report on Creta Farms, its consolidation in Greece, but also abroad and its course to the forefront of food processing companies. The first chapter provides information on the sausage industry in Greece, while the second chapter describes the Porter model and the SWOT analysis. In addition, the third and fourth chapters analyze the strategic analysis of Creta Farms using the above tools. Finally, some suggestions for further development of the company are described, aiming to increase its share in the markets of the countries in which it operates, as well as the its expansion into new countries.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"