Εφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarino
Subject
TPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχεία ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεων ; TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::ΜάρκετινγκKeywords
Costa Navarino ; Τουρισμός ; Θεωρία του Χάους ; Balanced scorecard ; Κοινωνικές επιστήμες ; Εσωτερικό μάρκετινγκ ; Συστημική θεωρία ; Pest analysis ; Τουριστικό μάρκετινγκ ; Συμπεριφορά καταναλωτήAbstract
Οι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων της συμπεριφοράς του όταν εκείνος ενεργεί ως τουρίστας και οι μεταβολές που επιφέρει η παρουσία του στον τόπο προορισμού σε διεπιστημονικό επίπεδο. Εν συνεχεία, το δεύτερο της μέρος ασχολείται με το τουριστικό μάρκετινγκ καθώς επίσης και με τα χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ενώ ακολουθεί ανάλυση περί εσωτερικού μάρκετινγκ και υποκίνησης εργαζομένων με σκοπό να γίνει εισαγωγή στην διοικητική επιστήμη. Αφού εξεταστεί το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα γίνεται εισαγωγή του αναγνώστη στην συστημική θεωρία. Η οπτική της θεωρίας του χάους στις κοινωνικές επιστήμες, την επιχειρηματικότητα και την διοίκηση ουσιαστικά επέρχεται με την εφαρμογή του μοντέλου στην κορωνίδα κατά πολλούς ειδήμονες του κλάδου, όπως και του συγγραφέα, εταιρία του ελληνικού τουρισμού την Τ. Ε. ΜΕΣ Α. Ε. καθώς επίσης παρουσιάζονται και άλλα μοντέλα συστημικής θεωρίας που συμβάλλουν στο να χαλιναγωγήσουν το χάος προς όφελος του επιχειρείν.
Number of pages
127Post-graduate Program
MBA - Διοίκηση ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: