Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΒρυζίδης, Λάζαρος
dc.contributor.authorΣέρβος, Διονύσιος-Συμεών
dc.date.accessioned2017-09-19T07:10:06Z
dc.date.available2017-09-19T07:10:06Z
dc.date.issued2017-09
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3749
dc.description.abstractΟι κοινωνικές επιστήμες αναμφίβολα είναι συνυφασμένες με την ανθρώπινη παρουσία στην γη όπως επίσης και το ταξίδι του ανθρώπου από τόπο σε τόπο. Η παρούσα εργασία κλήθηκε να διαφωτίσει πτυχές του ανθρώπου και των παραγόντων της συμπεριφοράς του όταν εκείνος ενεργεί ως τουρίστας και οι μεταβολές που επιφέρει η παρουσία του στον τόπο προορισμού σε διεπιστημονικό επίπεδο. Εν συνεχεία, το δεύτερο της μέρος ασχολείται με το τουριστικό μάρκετινγκ καθώς επίσης και με τα χαρακτηριστικά του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. Ενώ ακολουθεί ανάλυση περί εσωτερικού μάρκετινγκ και υποκίνησης εργαζομένων με σκοπό να γίνει εισαγωγή στην διοικητική επιστήμη. Αφού εξεταστεί το περιβάλλον στο οποίο λειτουργούν σήμερα οι επιχειρήσεις στην Ελλάδα γίνεται εισαγωγή του αναγνώστη στην συστημική θεωρία. Η οπτική της θεωρίας του χάους στις κοινωνικές επιστήμες, την επιχειρηματικότητα και την διοίκηση ουσιαστικά επέρχεται με την εφαρμογή του μοντέλου στην κορωνίδα κατά πολλούς ειδήμονες του κλάδου, όπως και του συγγραφέα, εταιρία του ελληνικού τουρισμού την Τ. Ε. ΜΕΣ Α. Ε. καθώς επίσης παρουσιάζονται και άλλα μοντέλα συστημικής θεωρίας που συμβάλλουν στο να χαλιναγωγήσουν το χάος προς όφελος του επιχειρείν.el
dc.format.extent127el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τουρισμός::Ξενοδοχείαel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση Επιχειρήσεωνel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΕφαρμογή του μεθοδολογικού εργαλείου balanced scorecard στον ξενοδοχειακό όμιλο Costa Navarinoel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.masterMBA - Διοίκηση Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordCosta Navarinoel
dc.subject.keywordΤουρισμόςel
dc.subject.keywordΘεωρία του Χάουςel
dc.subject.keywordBalanced scorecardel
dc.subject.keywordΚοινωνικές επιστήμεςel
dc.subject.keywordΕσωτερικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣυστημική θεωρίαel
dc.subject.keywordPest analysisel
dc.subject.keywordΤουριστικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"