Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο

dc.contributor.advisorΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.authorΒατσέλα, Λυδία-Σοφία
dc.date.accessioned2017-09-15T10:13:59Z
dc.date.available2017-09-15T10:13:59Z
dc.date.issued2017-07-25
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3744
dc.description.abstractΣτη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η «πληροφοριακή επανάσταση» έχει ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζει τις σημαντικές της επιπτώσεις στην οικονομία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουμε, την εργασία μας αλλά και την ίδια την κοινωνία στην οποία ζούμε. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, αποσκοπεί στο να εξετάσει τις επιπτώσεις αυτές της ανάπτυξης της πληροφοριακής τεχνολογίας στα βασικότερα τμήματα των επιχειρήσεων, όπως αυτό του Marketing. Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος στα γενικότερα σημεία του όρου μάρκετινγκ, όπως η πορεία του και τα συστατικά του στοιχεία. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Η εξάπλωση των υπολογιστών οδήγησε στην εμφάνιση και εξάπλωση νέων ειδών επικοινωνίας, και μαζί με αυτά τα είδη επικοινωνίας ήρθαν και νέοι κανόνες. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά ορισμένες έρευνες, οι οποίες εξετάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και την κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Τέλος, παρουσιάζεται και μεταπτυχιακή έρευνα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία αναφέρεται στον τρόπο και τις τεχνικές με τις οποίες διεξάγεται το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.el
dc.format.extent70el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκ::Internet Marketingel
dc.titleΨηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριοel
dc.title.alternativeDigital marketing and e-commerceel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυτάγιας, Χρήστος
dc.contributor.committeeΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΔιαδικτυακό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subject.keywordSocial media marketingel
dc.subject.keywordSocial mediael
dc.subject.keywordΗλεκτρονικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordDigital marketingel
dc.subject.keywordΔιαφήμιση και διαδίκτυοel
dc.subject.keywordΔιαφήμιση και διαδίκτυοel
dc.subject.keywordΣτρατηγική marketingel
dc.subject.keywordΨηφιακό μάρκετινγκ


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"