Ψηφιακό μάρκετινγκ και ηλεκτρονικό εμπόριο
Digital marketing and e-commerce
Keywords
Διαδικτυακό μάρκετινγκ ; Ηλεκτρονικό εμπόριο ; Social media marketing ; Social media ; Ηλεκτρονικό μάρκετινγκ ; Digital marketing ; Διαφήμιση και διαδίκτυο ; Διαφήμιση και διαδίκτυο ; Στρατηγική marketing ; Ψηφιακό μάρκετινγκAbstract
Στη σημερινή εποχή, λόγω των συνθηκών του ανταγωνισμού μεταξύ των επιχειρήσεων και της εδραίωσης της πληροφοριακής και επικοινωνιακής τεχνολογίας (ICT) στη ζωή μας, η χρήση του διαδικτύου αποτελεί απαραίτητο εργαλείο. Δεν υπάρχει αμφιβολία πως η «πληροφοριακή επανάσταση» έχει ήδη ξεκινήσει να παρουσιάζει τις σημαντικές της επιπτώσεις στην οικονομία, τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που αγοράζουμε, την εργασία μας αλλά και την ίδια την κοινωνία στην οποία ζούμε. Η παρούσα εργασία, λοιπόν, αποσκοπεί στο να εξετάσει τις επιπτώσεις αυτές της ανάπτυξης της πληροφοριακής τεχνολογίας στα βασικότερα τμήματα των επιχειρήσεων, όπως αυτό του Marketing.
Αρχικά, στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται λόγος στα γενικότερα σημεία του όρου μάρκετινγκ, όπως η πορεία του και τα συστατικά του στοιχεία. Έπειτα, το δεύτερο κεφάλαιο ειδικεύεται στο ηλεκτρονικό μάρκετινγκ. Η εξάπλωση των υπολογιστών οδήγησε στην εμφάνιση και εξάπλωση νέων ειδών επικοινωνίας, και μαζί με αυτά τα είδη επικοινωνίας ήρθαν και νέοι κανόνες. Τέλος, στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζονται αναλυτικά ορισμένες έρευνες, οι οποίες εξετάζουν τη στάση των καταναλωτών απέναντι στο ηλεκτρονικό εμπόριο, καθώς και την κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου στην Ελλάδα. Τέλος, παρουσιάζεται και μεταπτυχιακή έρευνα του Πανεπιστημίου Πειραιώς, η οποία αναφέρεται στον τρόπο και τις τεχνικές με τις οποίες διεξάγεται το Διαδικτυακό Μάρκετινγκ στις ελληνικές επιχειρήσεις.
Number of pages
70Faculty
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςAcademic Department
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνLanguage
GreekCollections
The following license files are associated with this item: