dc.contributor.advisor | Θεοδωρακάκος, Ανδρέας | |
dc.contributor.author | Βίλλας, Αλέξανδρος | |
dc.contributor.author | Κροκίδης, Νικόλαος | |
dc.date.accessioned | 2017-08-28T10:07:47Z | |
dc.date.available | 2017-08-28T10:07:47Z | |
dc.date.issued | 2017-08 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3721 | |
dc.description.abstract | Σκοπός της πτυχιακής εργασίας μας είναι να αναβαθμίσουμε τον ήδη υπάρχων εξοπλισμό
που βρίσκεται στο εργαστήριο του μαθήματος, Μηχανών Εσωτερικής Καύσης, ο οποίος
σχετίζεται με την μέτρηση της πίεσης στην πειραματική/εκπαιδευτική μηχανή PLINT.Η
διάταξη αυτή αποτελείται από έναν πιεζοηλεκτρικό αισθητήρα πίεσης συνδεδεμένο στον
κύλινδρο του κινητήρα, ενός ενισχυτή φορτίου, ενός αισθητήρα θέσης στροφάλου και ενός
παλμογράφου. Το σήμα από τον πιεζοηλεκτρικό αισθητήρα οδηγείται στον ενισχυτή φορτίου και στη συνέχεια στον παλμογράφο. Ο παλμογράφος παίρνει σήμα και από τον αισθητήρα θέσης του στροφάλου όπου και τελικά εμφανίζεται το δυναμοδεικτικό διάγραμμα της μηχανής (p-V ή p-φ). Ο παλμογράφος αυτός πλέον δεν λειτουργεί, όπως και ο αισθητήρας θέσης, ο οποίος έχει και αυτός χαλάσει. Εμείς καλούμαστε να αντικαταστήσουμε τις χαλασμένες συσκευές δημιουργώντας ένα σύστημα μέσω του λογισμικού της National Instruments, LabVIEW, το οποίο θα έχει την δυνατότητα να λαμβάνει και να επεξεργάζεται δεδομένα, τα οποία σχετίζονται με τον τετράχρονο βενζινοκινητήρα PLINT του εργαστηρίου μας. Μέσω της επεξεργασίας των δεδομένων, το σύστημά μας θα έχει την δυνατότητα να δημιουργήσει το δυναμοδεικτικό διάγραμμα Πίεσης-Όγκου (p-V) του βενζινοκινητήρα μας, αλλά και τον υπολογισμό άλλων λειτουργιών, όπως τον υπολογισμό των στροφών(rpm) του κινητήρα. Για να το πετύχουμε αυτό θα χρησιμοποιήσουμε κάποιες ειδικές ηλεκτρονικές συσκευές, αισθητήρες καθώς και έναν ηλεκτρονικό υπολογιστή. Επίσης, εκτός του προγραμματισμού, θα χρειαστεί να κατασκευάσουμε και μια μεταλλική βάση στήριξης για τον εξοπλισμό μας. | el |
dc.format.extent | 39 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία | el |
dc.title | Δυναμοδεικτικά διαγράμματα εργαστηριακής μηχανής μεταβλητής συμπίεσης | el |
dc.title.alternative | P-V diagrams of an experimental variable compression engine | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Δυναμοδεικτικά διαγράμματα | el |
dc.subject.keyword | Labview | el |
dc.subject.keyword | Μηχανή PLINT | el |
dc.subject.keyword | Μέτρηση πίεσης | el |
dc.description.abstracttranslated | The purpose of our dissertation is to upgrade existing equipment in the Internal Combustion Engine laboratory, which is related to the pressure measurement in the PLINT experimental/training machine. This device consists of a piezoelectric pressure sensor connected to the cylinder. The motor, a load amplifier, a crank position sensor and an oscilloscope. The signal from the piezoelectric sensor is led to the load amplifier and then to the oscilloscope. The oscilloscope also receives a signal from the crankshaft position sensor, where the motor pressure-volume diagram is finally displayed (p-V or p-φ). The oscilloscope and the position sensor are both out of order. We are supposed to replace these damaged devices by creating a system through National Instruments, LabVIEW software, which will be able to receive and process data related to our 4-stroke PLINT gasoline engine. Through our data processing system, we will be able to create the P-V diagram of our gasoline engine, as well as the calculation of other functions, such as the engine rpm. To achieve this, we will use some special electronic devices, sensors as well as a computer. Besides planning, we will
also need to build a metal base for our equipment. | el |