Εμφάνιση απλής εγγραφής

dc.contributor.advisorΠατσίκας, Στυλιανός
dc.contributor.authorΚαραγεώργος, Βασίλειος
dc.date.accessioned2017-08-25T10:24:09Z
dc.date.available2017-08-25T10:24:09Z
dc.date.issued2017-07-14
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3718
dc.description.abstractΤο περιεχόμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας διαρθρώνεται σε δύο κεφάλαια ως εξής: Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται μια συνοπτική αναφορά του όρου του αθλητικού μάρκετινγκ και των μορφών που παίρνει μέσα στο χρόνο. Γίνεται, ο διαχωρισμός ανάμεσα στον επαγγελματικό και ερασιτεχνικό αθλητισμό, ενώ παράλληλα εξετάζεται και η συμβολή του αθλητικού μάνατζμεντ στην αθλητική βιομηχανία μέσω του βασικού μείγματος μάρκετινγκ. Στο δεύτερο και τελευταίο κεφάλαιο γίνεται μια επισκόπηση της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας σχετικής με τη χορηγία και το σπόνσορινγκ. Αναφέρονται τα οφέλη και οι στόχοι της χορηγίας από μέρους των επιχειρήσεων, σε τι αποβλέπουν και πως θεωρούν εκείνοι καλύτερα ότι μπορούν να το επιτύχουν. Η χορηγία μέσα από τον ελληνικό αθλητισμό σημαίνει πολλά και συμβάλει σημαντικά στην αναπτυξιακή κουλτούρα της χώρας μας. Στη συνέχεια γίνεται αναφορά στον αθλητισμό σε Παγκόσμια εμβέλεια με επίκεντρο τους Ολυμπιακούς αγώνες, αναλύεται εκτενέστερα ο όρος του Ambush μάρκετινγκ, ενώ ταυτόχρονα παρουσιάζονται οικονομικά αποτελέσματα γύρω από τη χορηγία δείχνοντας το μέγεθος που έχει πάρει η χρήση της σήμερα. Τέλος, θέλοντας να δοθεί και η αρνητική πλευρά του όρου, γίνεται μια επισκόπηση στην διεθνή βιβλιογραφία για αποτυχημένες προσπάθειες χορηγικών ενεργειών. Η αθλητική χορηγία εν τέλει είναι δωρεά ή σπόνσορινγκ; Η εργασία ολοκληρώνεται με τα τελικά συμπεράσματα που διεξήχθησαν καθώς επίσης και οι προτάσεις για μελλοντική έρευνα στο συγκεκριμένο αντικείμενο.el
dc.format.extent60el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διαφήμισηel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Μάρκετινγκel
dc.titleΑθλητικό μάρκετινγκ και χορηγία στον αθλητισμόel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔεδούλη, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeΠανάγου, Βασίλειος
dc.contributor.departmentΤμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικήςel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΑθλητικό μάρκετινγκel
dc.subject.keywordΜάρκετινγκel
dc.subject.keywordΧορηγίεςel
dc.subject.keywordΔιαφήμισηel
dc.subject.keywordΣπόνσορινγκel
dc.subject.keywordΑθλητισμόςel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής


Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"