Show simple item record

Διαχείριση αλλαγών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης.

dc.contributor.advisorΣαλμόν, Ιωάννης
dc.contributor.authorΤρικαμηνά, Χριστίνα
dc.date.accessioned2017-07-19T08:11:38Z
dc.date.available2017-07-19T08:11:38Z
dc.date.issued2017-06-29
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3691
dc.description.abstractΌπως είναι ευρέως γνωστό, το περιβάλλον των επιχειρήσεων μεταβάλλεται συνεχώς. Προκειμένου να επιβιώνουν και να εξελίσσονται πρέπει τουλάχιστον να ακολουθούν τις εξελίξεις αν όχι να προηγούνται αυτών. Η παρούσα πτυχιακή εργασία ασχολείται με τη διαχείριση της αλλαγής στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς και το ρόλο που παίζει η συναισθηματική νοημοσύνη σε αυτή τη διαδικασία. Αρχικά δίνονται κάποιες πληροφορίες για την έννοια και τη σημαντικότητα της αλλαγής στις επιχειρήσεις και τους οργανισμούς καθώς και τις διαδικασίες οι οποίες ακολουθούνται από τις επιχειρήσεις σε περιόδους αλλαγής. Γίνεται αναφορά στις στρατηγικές που ακολουθεί η διοίκηση για τις αλλαγές καθώς και σε σημαντικά σημεία στη διαδικασία αλλαγής που χρήζουν ιδιαίτερης προσοχής. Έπειτα αναλύεται η συμπεριφορά του ανθρώπινου παράγοντα στην αλλαγή. Όπως θα δούμε και παρακάτω οι άνθρωποι είναι ένα πολύ σημαντικό στοιχείο για κάθε επιχείρηση και η συμπεριφορά και οι στάσεις τους επηρεάζουν σημαντικά τη λειτουργία της. Συνεπώς, η στάση και τα συναισθήματά τους απέναντι σε επικείμενες αλλαγές στο εργασιακό περιβάλλον μπορούν να επηρεάσουν τόσο την εξέλιξη της επικείμενης αλλαγής όσο και τη συνολική λειτουργία της επιχείρησης. Γι αυτό το λόγο, η διοίκηση του ανθρώπινου παράγοντα στην αλλαγή, πρέπει να γίνεται με προσοχή και να λαμβάνονται υπόψη όλες οι αιτίες που πιθανόν θα δυσαρεστήσουν τους εργαζόμενους και θα προκαλέσουν την αντίδρασή τους. Εξίσου σημαντική όμως με την πρόβλεψη των αντιδράσεων των εργαζομένων, είναι η καταστολή των αρνητικών συναισθημάτων ή αντιδράσεων. Καμία αλλαγή δε θα πραγματοποιηθεί σωστά, αν οι εργαζόμενοι δε συμβάλλουν στην υλοποίησή της. Στο τελευταίο κομμάτι της εργασίας, γίνεται αναφορά στη συναισθηματική νοημοσύνη και το πώς σχετίζεται με τη διαχείριση της αλλαγής σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Αναλύεται η έννοια και η σημαντικότητά της καθώς και το πόσο σημαντική είναι η ύπαρξή της για τις επιχειρήσεις. Η συναισθηματική νοημοσύνη τόσο των υπαλλήλων όσο και των διευθυντών επηρεάζει κατά πολύ τόσο τη λειτουργία των επιχειρήσεων όσο και την έκβαση των επιδιωκόμενων αλλαγών.el
dc.format.extent72el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωσηel
dc.subjectTPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εργασία::Εργασία και Εργαζόμενοιel
dc.titleΔιαχείριση αλλαγών σε επιχειρήσεις και οργανισμούς. Ο ρόλος της συναισθηματικής νοημοσύνης.el
dc.title.alternativeChange management in businesses and organizations. The role of emotional quotient.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΨαρομήλιγκος, Ιωάννης
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.contributor.facultyΣχολή Διοίκησης και Οικονομίαςel
dc.subject.keywordΣυναισθηματική νοημοσύνηel
dc.subject.keywordΑνθρώπινο δυναμικόel
dc.subject.keywordΕργασιακό περιβάλλονel
dc.subject.keywordΕργασίαel
dc.subject.keywordΔιοίκηση αλλαγών
dc.description.abstracttranslatedAs we all know, the business environment is constantly changing. Businesses and organizations in order to survive and evolve must follow the changes or precede them. This paper refers to change management and the role of emotional quotient in this procedure. At first, there are some information about the significance of change in businesses and organizations. After this there are some strategies that are used by companies in periods of change. Then there is an analysis about the human reactions during change. We shouldn’t forget that people are a very important part of businesses and organizations and their attitude and behavior affect the operation of the company. Therefore, their behavior and their feelings about the changes are very important and can affect not only the change but the overall businesses operation. For this reason, human resources management during changes should be done carefully in order to avoid people’s negative reactions. No changes will be made correctly, if the workers do not contribute to its realization. In the last part of this paper, there is a reference to emotional quotient and how it relates to change management. There are analyzed its meaning and significance for businesses and organizations. Managers’ and employee’s emotional quotient is very important for the outcome of the change and for the normal operation of the business.el


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"