dc.contributor.advisor | Κοκκόσης, Απόστολος | |
dc.contributor.author | Σιγάλα, Ειρήνη | |
dc.contributor.author | Μιχελή, Κωνσταντίνα | |
dc.date.accessioned | 2017-07-12T08:46:54Z | |
dc.date.available | 2017-07-12T08:46:54Z | |
dc.date.issued | 2017-05 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3674 | |
dc.description.abstract | Στην πτυχιακή αυτή θα μελετήσουμε το πώς η τεχνολογία βοηθάει στην εκπαίδευση. Η τεχνολογία στις μέρες μας έχει κατακλίσει πολλούς τομείς, με βασικότερους την ιατρική και τις επικοινωνίες στους οποίους έχουμε παρατηρήσει θεαματικά άλματα. Συνδυάζοντας τα εργαλεία λοιπόν, που μας προσφέρει, μπορούμε να κατασκευάσουμε μια αίθουσα υψηλών προδιαγραφών η οποία θα βοηθήσει τους μα-θητές και τους καθηγητές έτσι ώστε να έχουμε τα καλύτερα αποτελέσματα σε επίπεδο επιδόσεων καθώς και στην γενικότερα εύρυθμη λειτουργία των εκπαιδευτικών ιδρυμάτων. Αντικαθιστώντας τους απλούς πίνακες με ‘έξυπνους’ είναι το πρώτο βήμα που θα προσφέρει τεράστιες δυνατότητες. Σε αυτή την πτυχιακή λοιπόν θα αναλύσουμε το πως η τεχνολογία βοηθάει και τα άτομα με ειδικές ανάγκες στην εκπαίδευσή τους, την τηλεκπαίδευ-ση(σύγχρονη και ασύγχρονη), διάφορα λογισμικά που θα μας βοηθήσουν στην υλοποίηση μιας νέας γενιάς στην εκπαίδευση και τις προδιαγραφές τους. | el |
dc.format.extent | 57 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία | el |
dc.subject | TPSH::Επιστήμη Υπολογιστών::Τηλεματική | el |
dc.subject | TPSH::Κοινωνικές Επιστήμες::Εκπαίδευση::Τηλεπικοινωνία στην Εκπαίδευση | el |
dc.title | Μελέτη σύγχρονης αίθουσας διδασκαλίας - τηλεκπαίδευση, τηλε-διάσκεψη για άτομα με ειδικές ανάγκες | el |
dc.title.alternative | Design of a modern lecture room for e-Learning and teleconference for people with disabilities | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ραγκούση, Μαρία | |
dc.contributor.committee | Πρέκας, Κλεάνθης | |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρονικών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Μικροφωνική | el |
dc.subject.keyword | Λογισμικό για ΑΜΕΑ | el |
dc.subject.keyword | Σύγχρονες αίθουσες διδασκαλίας | el |
dc.subject.keyword | Projectors | el |
dc.subject.keyword | Έξυπνοι πίνακες | el |
dc.subject.keyword | Smart board | el |
dc.subject.keyword | Βιντεοπροβολείς | el |
dc.subject.keyword | Τηλεκπαίδευση | el |
dc.subject.keyword | Τηλεδιάσκεψη | el |
dc.subject.keyword | Άτομα με ειδικές ανάγκες | el |
dc.subject.keyword | ΑμεΑ | el |
dc.subject.keyword | E-learning | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis is aimed to study the role of modern technology in education. Nowadays, technology has a primitive role in almost every aspect of life but the most important areas of application are the medical sciences and telecommunications where the advance over the years is astounding. In our area, education, we can also use technology to design and construct a "smart" educational room providing students and instructors the best tools to upscale their performance levels and make the learning curve easier to follow as long as making the educational institution run in the best possible way. The first move to get round that is by replacing the old fashioned whiteboards with modern "smart" ones that offer huge possibilities. During the pages of this thesis we will analyze how technology can help peo-ple with disabilities in studying, synchronous and asynchronous distance learning as long as some of the best software platforms available right now and their specifications that can direct us to accomplish our goal. | el |