Εμφάνιση απλής εγγραφής

Κατασκευή εκπαιδευτικών μοντέλων διδασκαλίας M.E.K.

dc.contributor.advisorΘεοδωρακάκος, Ανδρέας
dc.contributor.authorΣτέλλας, Νικόλαος
dc.date.accessioned2017-07-10T09:24:05Z
dc.date.available2017-07-10T09:24:05Z
dc.date.issued2016-10
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3661
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία περιγράφει, κατ’ αρχήν, την ιστορική εξέλιξη των βενζινοκινητήρων, με σημείο εκκίνησης τις πρώτες σχετικές εφευρέσεις, κατά τις οποίες χρησιμοποιούταν ατμός αντί για βενζίνη. Προοδευτικά, με το πέρας του χρόνου, οι εφευρέτες – κατασκευαστές, βασιζόμενοι στην πείρα και τη μεθοδικότητα, κατέφυγαν σε καινούριες μεθόδους και υλικά, μέσω των οποίων κατάφεραν να εξελίξουν, κυρίως, τους τετράχρονους βενζινοκινητήρες εσωτερικής καύσεως, μέχρι και σήμερα. Ένας από τους πιό επιτυχημένους κινητήρες όλων των εποχών είναι και ο κινητήρας 4ΖΖΕ της εταιρίας Toyota Motor Company, τον οποίο φέρουν τα μοντέλα Corolla και Auris στην ελληνική αγορά. Η παρούσα εργασία περιλαμβάνει μία πλήρη περιγραφή του εν λόγω κινητήρα, όσον αφορά τις λειτουργίες των συστημάτων του (ανάφλεξης, εισαγωγής, λίπανσης κ.τ.λ.) και των ηλεκτρονικών ελεγκτών (αισθητήρων οξυγόνου, θέσης στροφάλου, εγκεφάλου κ.τ.λ.). Στο πλαίσιο της παρούσας πτυχιακής εργασίας μου, στο τεχνικό σκέλος της, χρησιμοποίησα έναν κινητήρα με 150.000 χλμ, τον οποίο αποσυναρμολόγησα πλήρως και καθάρισα από τα υπολείμματα καύσης και λαδιού με ειδικά χημικά. Στη συνέχεια, έκοψα σε κάθετη τομή τον κορμό του κινητήρα και το μπλοκ έδρασης στροφαλοφόρου άξονα και, έπειτα, τον συναρμολόγησα εκ νέου. Τον ως άνω κινητήρα προσφέρω στο Τμήμα Μ.Ε.Κ. του Τ.Ε.Ι. Πειραιά, προκειμένου να αποτελέσει ένα ολοκληρωμένο μοντέλο εκμάθησης για τους σπουδαστές του Τμήματος Μηχανολογίας.el
dc.format.extent80el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Τεχνολογία::Οχήματα - Αυτοκίνητα::Κινητήρεςel
dc.titleΚατασκευή εκπαιδευτικών μοντέλων διδασκαλίας M.E.K.el
dc.title.alternativeConstruction of teaching models for I.C.E.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών Τ.Ε.el
dc.contributor.facultyΣχολή Τεχνολογικών Εφαρμογώνel
dc.subject.keywordΒενζινοκινητήραςel
dc.subject.keywordΚινητήρες εσωτερικής καύσηςel
dc.subject.keywordΚαύσιμαel
dc.subject.keywordΜηχανές εσωτερικής καύσηςel
dc.description.abstracttranslatedThis dissertation describes, in principle, the historical evolution of petrol engines, starting with the first related inventions, where steam was used instead of gasoline. Gradually, over the years, the inventors - manufacturers, based on experience and methodicalness, reached new methods and materials through which they managed to develop, mainly, the four-stroke internal combustion gasoline engines, until today. One of the most successful engines of all times is the engine 4ZZE by Toyota Motor Company, which the Corolla and Auris models carry in the Greek market. This dissertation includes a complete description of the aforementioned engine in terms of the functions of its systems (ignition system, intake system, lubrication, etc.) and the electronic controllers (oxygen sensor, crankshaft position, main ecu computer etc.). In the framework of the technical part of my dissertation, I used an engine with 150,000km, which I fully disassembled and cleaned of gas and oil residues with special chemicals. Then, I cut in cross section the engine block and the crankshaft bearing blocks and, afterwards, I re-assembled the engine. I would like to offer the abovementioned engine to the Department of Mechanical Engineering of Piraeus University (TEI Piraeus), in order to provide an integrated learning model for the students of the Mechanical Engineering Department.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"