Μελέτη των ηλεκτρονικών καταστημάτων παράδοσης φαγητού στην Ελλάδα (online food delivery)
Abstract
Ο άνθρωπος της σημερινής εποχής μπορεί εύκολα να μετονομαστεί σε άνθρωπο του διαδικτύου. Είναι το ον αυτό που αποπειράται να εγκλιματιστεί στο καινούριο, το νέο, το σύγχρονο, το οποίο διηνεκώς μεταβάλλεται. Οι νέες τεχνολογίες διεισδύουν παντού, καθώς πλέον η χρήση τους δεν απαιτεί ιδιαίτερες γνώσεις και δεξιότητες. Το διαδίκτυο και οι ευκαιρίες που προσφέρει στον χώρο του marketing και της διαφήμισης υπερίσχυσε τόσο στο εξωτερικό όσο και στην Ελλάδα, καθώς οι χρήστες του αυξάνονται βαθμιαία και η προώθηση των πωλήσεων πολλών εταιρειών προχωρά συνεχώς μέσω αυτού. Σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί ένας ορισμός στην ευρύτερη έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου, καθώς και να αναλυθεί η δομή του σε πρώτο στάδιο. Σε δεύτερο στάδιο, θα αναφερθούμε στις αρχές της λειτουργίας των ηλεκτρονικών καταστημάτων, καθώς και στον στρατηγικό σχεδιασμό τους. Σε ύστερο στάδιο, θα αναλύσουμε τα εστιατόρια του
γρήγορου φαγητού. Τέλος, θα ακολουθήσει η αξιολόγηση και τα συμπεράσματα.