dc.description.abstract | Ο πελάτης αποτελεί το βασικό παράγοντα σε κάθε επιχείρηση. Η διαχείριση της
ικανοποίησης των πελατών μοιάζει να είναι το πιο δύσκολο κομμάτι σε κάθε εταιρεία
ή επιχείρηση. Άλλωστε, οι στρατηγικές που ακολουθούνται από όλες τις επιχειρήσεις
είναι πελατοκεντρικές. Συγκεκριμένα, υπάρχει επικέντρωση στις ανάγκες και τα
«θέλω» των πελατών, παρέχοντας όσο το δυνατόν καλύτερες, βέλτιστες υπηρεσίες
που να ικανοποιούν τους πελάτες, οπότε και να διασφαλίζεται η ανταπόκρισή τους
στο προϊόν ή την υπηρεσία που τους παρέχεται. Στη συγκεκριμένη ερευνητική εργασία, λοιπόν, θα γίνει αρχικά βιβλιογραφική ανασκόπηση επί της σημασίας της ικανοποίησης των πελατών που δέχονται υπηρεσίες καθώς και στις αρχές ικανοποίησης, σε μοντέλα συμπεριφοράς των καταναλωτών, σε θεωρίες ικανοποίησης των καταναλωτών και στο θέμα της παρακίνησης των καταναλωτών να συμμετάσχουν σε σχολές χορού εν καιρώ οικονομικής κρίσης. Στη συνέχεια θα ακολουθήσει το ειδικό μέρος της προσωπικής
ποιοτικής, πρωτογενούς έρευνας. Αξίζει να σημειωθεί ότι δεν διατίθενται πλούσια
δεδομένα προγενέστερων ερευνών επί της ικανοποίησης των πελατών σε σχολές
χορού . Έτσι, η εν λόγω μελέτη αποτελεί πρωτότυπο ερευνητικό πεδίο και δεδομένου
αυτού του γεγονότος, θα γίνει προσπάθεια καταγραφής των ερευνητικών δεδομένων
επί των βασικών αρχών και παραγόντων που συντελούν στην ικανοποίηση των
πελατών που δέχονται υπηρεσίες και στο τέλος, έπειτα από τη καταγραφή και
περιγραφή της προσωπικής πρωτογενούς έρευνας, θα ακολουθήσουν προτάσεις
μελλοντικών ερευνών. | el |