Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης : οι καταναλωτές πολυεθνικών εταιριών

dc.contributor.advisorΣαμαντά, Ειρήνη
dc.contributor.authorΖουπαντή, Μάγδα
dc.date.accessioned2017-06-29T11:50:40Z
dc.date.available2017-06-29T11:50:40Z
dc.date.issued2017-06
dc.identifier.urihttp://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3618
dc.description.abstractΟ όρος Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη, είναι αναμφισβήτητα πολυσυζητημένος και πρωταγωνιστεί σε κάθε εταιρία η οποία σέβεται τον εαυτό της, τους υπαλλήλους και την κοινωνία την οποία υπηρετεί. Η παρούσα μελέτη αποσκοπεί στο να ερευνήσει και να καταγράψει τη στάση των καταναλωτών απέναντι σε εταιρίες που έχουν υιοθετήσει την φιλοσοφία της ΕΚΕ, πως τα προγράμματα αυτά συμβάλλουν στην αλλαγή στάσης των καταναλωτών και κατά αυτά πόσο συμβάλλουν στην τελική αγοραστική απόφαση. Παράθεση στοιχείων που αφορούν τον όρο ΕΚΕ όπως ορισμοί, επιχειρήματα υπέρ και κατά αυτής, τα είδη και οι κατηγορίες της, θα μας δώσουν το πλήρη θεωρητικό πλαίσιο. Η θεωρητική ανάλυση του όρου «Συμπεριφορά καταναλωτή» θα μας βοηθήσει να κατανοήσουμε πως τελικά ένας καταναλωτής με βάση τα κίνητρα και τις ανάγκες του καταλήγει στην τελική αγοραστική απόφαση με την οποία αποδέχεται ή απορρίπτει ένα προϊόν. Ο ορισμός και τα βασικά συστατικά στοιχεία της έννοιας «Στάση Καταναλωτή» από την άλλη, θα αποτελέσουν την βασική σύνδεση για το πως η Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη επιδρά στην στάση και συμπεριφορά των καταναλωτών. Για την εμπειρική ανάλυση πραγματοποιήθηκε έρευνα με την μέθοδο της δειγματοληψίας και την χρήση ερωτηματολογίων που δόθηκαν ηλεκτρονικά σε 150 καταναλωτές πολυεθνικών εταιριών μέσω ηλεκτρονικής αλληλογραφίας και δικτυακούς τρόπους κοινωνικής δικτύωσης. Οι ενότητες που εξετάστηκαν αφορούσαν τα δημογραφικά χαρακτηριστικά, το επίπεδο γνώσης και τις απόψεις των καταναλωτών για την ΕΚΕ, καθώς και τις στάσεις και την συμπεριφορά τους ως προς τις εταιρίες που εφαρμόζουν προγράμματα ΕΚΕ . Από τα εμπειρικά αποτελέσματα προέκυψε ότι αρκετοί είναι αυτοί συμφωνούν ότι Κοινωνικά Υπεύθυνη εταιρεία είναι η εταιρεία που στηρίζει καλούς σκοπούς και ότι η κατάσταση της Ελλάδας καθιστά απαραίτητη την υιοθέτηση στρατηγικών Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης από τις επιχειρήσεις. Οι καταναλωτές σέβονται τις επιχειρήσεις που εφαρμόζουν πρακτικές ΕΚΕ και επηρεάζει κατά πολύ την καταναλωτική τους συμπεριφορά, αλλά παρόλο που θα ήθελαν να στηρίξουν αγοράζοντας προϊόντα τους, κάποιες φορές δεν το κάνουν για εξοικονόμηση χρημάτων.el
dc.format.extent166el
dc.language.isoelel
dc.publisherΑ.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ.el
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/*
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Συμπεριφορά Καταναλωτήel
dc.subjectTPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Κοινωνική Ευθύνη της Επιχείρησηςel
dc.titleΗ συμβολή της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης στην καταναλωτική συμπεριφορά. Μελέτη περίπτωσης : οι καταναλωτές πολυεθνικών εταιριώνel
dc.title.alternativeImpact of CSR to consumer behavior. Case study: the consumers of multinational companiesel
dc.typeΜεταπτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚυριαζόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΝτάνος, Αναστάσιος
dc.contributor.masterΔιεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεωνel
dc.subject.keywordΕταιρική κοινωνική ευθύνηel
dc.subject.keywordΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subject.keywordΣτάσεις και αντιλήψεις καταναλωτώνel
dc.description.abstracttranslatedThe term Corporate Social Responsibility, has been undoubtedly much discussed and played a leading role in companies that respect not only their own institutions, but also their employees and the society that serve. The current study aims to investigate and record consumer's attitude towards companies that have adopted the CSR philosophy, how these programs contribute to shape consumer's attitude and lastly, how much they contribute to the final purchasing decision. A citation of data on CSR term such as definitions, arguments for and against it,types and categories will give us a full theoretical frame. In addition, the theoretical analysis in "consumer behavior" will help us understand how the consumer, based on his/her motivations and needs, concludes to the final purchasing decision whether he accepts or rejects the product. Furthermore, the definition and key components of"Consumer Attitude" concept, will be the core connection in how CSR affects consumer's attitude and behavior. A survey was conducted using the sampling method and use of online questionnaires at 150 consumers of multinational companies, via email and several ways of social networking, for empirical analysis. The examined modules, concerned the demographic characteristics, the consumer's level of knowledge and view in CSR, as well his attitude and behavior towards companies that implement CSR programs. Final results have shown that the general consensus of opinion, agrees that a social responsible company is the one that supports good causes and goals.In addition, due to this economic situation in Greece, it is a necessity for these companies to adopt CSR strategies.Last but not least, companies that apply CSR practices, gain consumer's respect and have a major impact on their behavior.Yet, although they would like to support these companies by purchasing their products, they choose not to, in order to save money.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα

Η δημιουργία κι ο εμπλουτισμός του Ιδρυματικού Αποθετηρίου, έγιναν στο πλαίσιο του Έργου "Υπηρεσία Ιδρυματικού Αποθετηρίου και Προστιθέμενης Αξίας Ψηφιακής Βιβλιοθήκης ΤΕΙ Πειραιά", του Επιχειρησιακού Προγράμματος "Ψηφιακή Σύγκλιση"