dc.contributor.advisor | Πρινιωτάκης, Γεώργιος | |
dc.contributor.author | Λεβάκου, Παρασκευή | |
dc.date.accessioned | 2017-06-26T08:25:31Z | |
dc.date.available | 2017-06-26T08:25:31Z | |
dc.date.issued | 2017-06 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/3594 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή αναφέρεται στη διαδρομή του ενδύματος από την εμφάνισή του έως τη σημερινή εποχή. Προς αυτή την κατεύθυνση έγινε μία προσπάθεια διευρυμένης ανασκόπησης της ελληνικής και διεθνούς βιβλιογραφίας. Σε μία εργασία, βέβαια, που αναφέρεται στο ένδυμα δεν θα μπορούσε να απουσιάζει το φαινόμενο της μόδας. Όσον αφορά το χρονικό διάστημα μελέτης της ιστορικής εξέλιξης του ενδύματος σε συνάρτηση με τη μόδα, είναι η δεκαετία, όπως συνηθίζεται να μελετάται η μόδα. Επιπρόσθετα, φάνηκε σημαντικό να γίνει αναφορά για τις τάσεις που διαμορφώνουν το στυλ της ένδυσης και της μόδας, οι κουλτούρες της μόδας, όπως ονομάζονται. Από αυτές προέκυψαν η Υψηλή ραπτική (Haute Couture), το Έτοιμο ένδυμα (Prêt a porter- Ready to wear), η αντι-μόδα και η μόδα του δρόμου. Κλείνοντας το θεωρητικό μέρος της πτυχιακής, παρουσιάζεται η μαζική εξατομίκευση στη βιομηχανία της ενδυμασίας, που αποτελεί το σημερινό μοντέλο, του οποίου οι απαρχές βρίσκονται λίγο μετά τις αρχές του 20ου αιώνα.
Η πτυχιακή, επίσης, στηρίχθηκε στο υλικό που συγκεντώθηκε με ρωτηματολόγια. Σκοπός της έρευνας ήταν να διερευνηθούν οι καταναλωτικές συνήθειες και στάσεις των ατόμων σε σχέση με τα ενδύματα. Επιπλέον, μελετήθηκε κατά πόσο οι άνιρωποι επηρεάζονται από τη μόδα.
Τα κύρια αποτελέσματα που προέκυψαν από την έρευνα είναι ότι, όπως αναφέρει και ο τίτλος της πτυχιακής, το ρούχο έχει μετατραπεί στη σημερινή εποχή σε βιομηχανοποιημένη μόδα. Επίσης, οι καταναλωτικές συνήθειες των ατόμων εξαρτώνται από ένα σύνολο παραγόντων που προσδιορίζουν τα κίνητρα που τους ωθούν να καταναλώσουν, όπως είναι το εισόδημα, η κοινωνική και επαγγελματική θέση, ο ρόλος των μέσων επηρεασμού των αγορών. | el |
dc.format.extent | 73 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Α.Ε.Ι. Πειραιά Τ.Τ. | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Μόδα | el |
dc.subject | TPSH::Κλωστοϋφαντουργία::Ένδυση | el |
dc.title | Η εξέλιξη του ενδύματος τον τελευταίο αιώνα. Εμπορική μόδα. | el |
dc.title.alternative | The apparel’s development in the recent century. The commercial fashion. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Σφυρόερα, Εμμανουέλα | |
dc.contributor.committee | Τσατσαρού, Αθανασία | |
dc.contributor.department | Τμήμα Κλωστοϋφαντουργών Μηχανικών Τ.Ε. | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Ενδυμασία | el |
dc.subject.keyword | Μόδα | el |
dc.subject.keyword | Ένδυση | el |
dc.subject.keyword | Πατρόν | el |
dc.description.abstracttranslated | This degree thesis refers to the route of apparel from its beginning to the present time. Towards this direction was an attempt enlarged review of Greek and international bibliography. On a paper, definitely, which talks about apparel, it could not be absent from the fashion phenomenon. As for the temporal time of research, it is the decade, in which fashion is used to be studied. Additionally, it would be important to mention tends, which modulate the dress style, the fashion culture. From this culture eventuated Haute Couture, prêt- a porter/ ready to wear, anti-fashion and street fashion. At the end of theoretical part, the mass customization is appealed, which composes contemporary model. This model arisen from the early 20th century.
Furthermore, the degree thesis is based on material gathered though questionnaires. The purpose of this research was to investigate the consumerist habits and the tendencies. Moreover, the search examined the factors that affected people.
The main results emerging from research are that the dress, as it refers to the title of degree thesis, has converted into mass customization. Finally, the consumerist habits depend on a set of factors that determine the incentives that urge to consume, such as income, social and professional status and the role of media to influence. | el |