dc.contributor.advisor | Τσουκάτου, Στέλλα | |
dc.contributor.author | Τραγουδαρά, Αικατερίνη | |
dc.contributor.author | Τσούλου, Δήμητρα | |
dc.date.accessioned | 2013-09-23T11:13:53Z | |
dc.date.available | 2013-09-23T11:13:53Z | |
dc.date.issued | 2011-09 | |
dc.identifier.uri | http://okeanis.lib2.uniwa.gr/xmlui/handle/123456789/355 | |
dc.description.abstract | Αντικείμενο της παρούσας πτυχιακής εργασίας, είναι η διερεύνηση της δυνατότητας κατασκευής σχολείου διημέρευσης, για παιδιά με νοητική στέρηση ηλικίας 6 έως 12 ετών. Πηγή έμπνευσής μας αποτέλεσε το ειδικό κέντρο και επαγγελματικής κατάρτισης Θεοτόκος, στα Άνω Λιόσια και το εργαστήριο επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης Αγίου Δημητρίου, στην Καλλιθέα. Μέσω της επίσκεψης αυτής μας δόθηκε η ευκαιρία να παρατηρήσουμε έστω και για μια μέρα την καθημερινότητα αυτών των παιδιών, την λειτουργία του σχολείου, τις ανάγκες και τις δυσκολίες για την υλοποίηση ενός τέτοιου έργου. Επίσης προς μεγάλη μας λύπη συνειδητοποιήσαμε την ανεπάρκεια των ειδικών σχολείων σε σύγκριση με τον αριθμό των παιδιών με νοητική στέρηση, ειδικά στη Πάτρα και γενικά σε όλη την Ελλάδα.
Το σχολείο αποτελείται από υπόγειο, ισόγειο και 1ο όροφο.
Το υπόγειο αποτελείται από το λεβητοστάσιο, τον χώρο του ανελκυστήρα, του κλιμακοστασίου και μια αποθήκη.
Το ισόγειο αποτελείται από την γραμματεία, την τραπεζαρία με παρασκευαστήριο, το γραφείο των καθηγητών, τουαλέτες, αποδυτήρια, γήπεδο μπάσκετ, κολυμβητήριο, την αίθουσα πολλαπλών χρήσεων και τις αίθουσες διδασκαλίας. Οι αίθουσες διδασκαλίας θα πρέπει να περιλαμβάνουν σύμφωνα με τις προδιαγραφές του Ο.Σ.Κ. και τη καταγραφή που κάναμε μετά την επίσκεψη μας σε αντίστοιχα σχολεία, τους εξής χώρους:
α) Την αίθουσα μαθηματικών.
β) Την αίθουσα γλώσσας.
γ) Την αίθουσα ζωγραφικής.
δ) Την αίθουσα θεάτρου
ε) Την αίθουσα αυτοεξυπηρέτησης
ζ) Την αίθουσα μουσικής
η) Την αίθουσα πληροφορικής
θ) Την αίθουσα κοινωνικοποίησης
ι) Και την αίθουσα γυμναστικής
Ο περιβάλλων χώρος του ισογείου περιλαμβάνει τις θέσεις στάθμευσης και τον προαύλιο χώρο. | el |
dc.format.extent | 58 σελ. | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | ΤΕΙ Πειραιά | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση-Όχι Παράγωγα Έργα 3.0 Ελλάδα | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/3.0/gr/ | * |
dc.subject | TPSH::Τεχνολογία::Δομική Μηχανική::Κτίρια | el |
dc.title | Σχολείο διημέρευσης και εκπαίδευσης παιδιών με ειδικές ανάγκες σε οικόπεδο στην Πάτρα (οδός Χίου & Καλαβρύτων) | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Πολιτικών Δομικών Έργων | el |
dc.contributor.faculty | Σχολή Τεχνολογικών Εφαρμογών | el |
dc.subject.keyword | Εκπαιδευτικά κτίρια | el |
dc.subject.keyword | Άτομα με ειδικές ανάγκες | el |
dc.subject.keyword | Πάτρα | el |
dc.description.abstracttranslated | As a subject of the present thesis is the exploration of the ability to construct a school for children with intellectual disabilities from the age of 6 to 12 years old. Source of our inspiration constituted the Vocational Training Centre “Theotokos” in Ano Liosia and the Workshop for Vocational Education and Training “Agios Dimitrios” in Kallithea. Through our visit in these two centers we had the chance to observe the daily routine and the operation of the school, as well as the needs and difficulties of a realization of such a project. Moreover, to our great regret we realized the inefficiency of special schools compared with the number of children with intellectual disabilities, especially in Patra and generally all over Greece.
This school consists of a basement, ground floor and 1st floor.
The basement includes the boiler room, the installation of elevator, the space of the staircase, and a storeroom.
The ground floor consists of the secretariat, the dining room with the preparation room (kitchen), the office for teachers, toilets, locker room, basketball court, swimming pool, the multipurpose room and the teaching rooms. In accordance with the specifications of the Organization of School Buildings, and the recordings we made after visiting respective schools, the teaching halls should include:
a. The hall of mathematics
b. The hall of language
c. The hall of painting
d. The theatrical hall
e. The self-service hall
f. The hall of music
g. The computer room
h. The hall of socialization
i. The hall of gymnastics
The surrounding area of ground floor includes the parking lots and the forecourt space.
The first floor consists of the retreat, the Occupational Therapist office, the social worker’s office, the office of psychological support, the director’s office and the restrooms. There is also a balcony with planting.
Our engaging with this Thesis taught us the procedures that are followed for the construction of a special building. We perceived that in that kind of buildings it is essential to meet specific requirements designated by the competent institution (Ο.Σ.Κ) related to room surfaces, lighting rates, coating materials, etc.
Investigating the elements required for the completion of the assignment, helped us realize the way we should work as civil engineers. Methodically, systematically as well as maintaining the required restrictions. | en |