Η μέτρηση της ικανοποίησης του ανθρώπινου δυναμικού ως σημαντικό εργαλείο της αποτελεσματικής διαχείρισης της
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Παναγίδη, Χριστίνα-Αρετή
Σιδερή, Δημητρούλα
Ημερομηνία
2017-05-30Επιβλέπων
Δρόσος, ΔημήτριοςΘεματική επικεφαλίδα
TPSH::Διοίκηση και Οργάνωση::Διοίκηση και Οργάνωση ΠροσωπικούΛέξεις κλειδιά
Μέτρηση ικανοποίησης ; Ανθρώπινο δυναμικό ; Ικανοποίηση εργαζομένων ; Διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού ; Διοίκηση ανθρωπίνων πόρων ; Εκπαίδευση προσωπικού ; Αμοιβή ; Ικανοποίηση πελατώνΠερίληψη
Οι σημερινές επιχειρήσεις λειτουργούν μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό και πολύπλοκο εξωτερικό περιβάλλον. Η υιοθέτηση των συστημάτων στρατηγικής διοίκησης (strategic management) και μέτρησης της απόδοσης (performance measurement) από τις επιχειρήσεις, μπορούν να συμβάλουν σημαντικά στην αύξηση της ικανότητας αυτών να ανταγωνιστούν με επιτυχία σε εθνικό και / ή διεθνές επίπεδο, εφόσον φυσικά αναπτυχθούν και χρησιμοποιηθούν σωστά (Sink & Tuttle, 1989:1). Είναι πλέον κατανοητό ότι οι ραγδαίες διεθνείς εξελίξεις σε παγκόσμιο επίπεδο στο χώρο των επιχειρήσεων διαμορφώνουν νέα δεδομένα και συνθήκες στον τομέα της οργάνωσης, και της παραγωγής. Σύγχρονοι αγοραστικοί, οικονομικοί, κοινωνικοί και τεχνολογικοί παράγοντες, δημιουργούν ένα επιχειρησιακό περιβάλλον υψηλού ανταγωνισμού, στο οποίο οι πελάτες και κατ' επέκταση η βιωσιμότητα της επιχείρησης αποτελούν το βασικό στόχο.
Περίληψη
Today's businesses operate in a highly competitive and complex external environment. The adoption of strategic management systems and measuring the performance by businesses, can contribute significantly to increase their ability to compete successfully in national and / or international level, where naturally developed and used correctly ( Sink & Tuttle, 1989: 1). It is now understood that the rapid international developments worldwide in business form the new circumstances and conditions in terms of organization and production. Synchronous purchasing, economic, social and technological factors create a business highly competitive environment in which clients and thus the viability of the business is the main goals
Αριθμός σελίδων
280Σχολή
Σχολή Διοίκησης και ΟικονομίαςΑκαδημαϊκό Τμήμα
Τμήμα Διοίκησης ΕπιχειρήσεωνΓλώσσα
ΕλληνικάΣυλλογή
Οι παρακάτω άδειες σχετίζονται με αυτό το τεκμήριο: