Ολοκλήρωση εφοδιαστικής αλυσίδας σε επιχειρήσεις εμπορίας έργων τέχνης
Abstract
Η εξέλιξη της βιομηχανίας αλλά και του εμπορίου οδήγησε στην διαφοροποίησης των βασικών αρχών της εφοδιαστικής αλυσίδας. Παρατηρείται μια σημαντική εξέλιξη στον τρόπο μεταφοράς και διανομής των διαφόρων προϊόντων, από τα σημεία παραγωγής τους, προς τα σημεία κατανάλωσής τους. Στη σύγχρονη εποχή που ζούμε παρατηρείται μια ραγδαία αλλαγή στον τρόπο με τον οποίο συναναστρέφονται οι επιχειρήσεις μεταξύ τους αλλά και με τους άμεσα αποδέκτες τους – τους πελάτες. Η παγκοσμιοποίηση του εμπορίου σε συνδυασμό με τις καινοτόμες δράσεις έχουν επιφέρει αλλαγές στο επιχειρηματικό περιβάλλον, αλλαγές που εντοπίζονται στον τρόπο διαφήμισης και προώθησης των προϊόντων τους αλλά και στις μεθόδους διακίνησής τους.